Skip to main content

Hallo,

 

heb vandaag het pakket gekregen en aangesloten, internet werkt prima, alleen krijg ik ITV niet geïnstalleerd krijg de foutcode 27.

Denk zelf dat ik een nieuwe abonnements Nummers nodig zal hebben om verder te kunnen en een nieuwe code.

 

met vriendelijke groet, Ad Buijk

Goedemorgen @Buijk . Ik kwam net jouw topic tegen en ik was even benieuwd of het gelukt is met het installeren van de ontvanger? Heb je het werkend gekregen?


Goedemorgen Remco,

 

Internet werkt prima, maar kan nog geen tv kijken en er is niemand die mij er mee kan helpen lijkt het wel. Zou eigelijk gisteren al moeten werken maar heb al diverse keren aangegeven dat als ik naar mijnkpn ga zie ik dat mijn abonnement nog niet is geactiveerd daarom kan ik ook niets beginnen, heb gewoon een goed abonnements nummer nodig en een daarbij horend pincode. Dit is echt de eerste keer dat het zo moeilijk gaat, want help anderen hier vaak mee is echt niet zo moeilijk als je maar de goede gegevens hebt. Hoop dat jij het voor mij kunt oplossen, want iedere keer bellen naar de helpdesk doe ik niet meer dus zie het wel gebeuren.

Gr. Ad


Jammer, het is nu al weer 15.30 uur en hoor en zie niets en zit nog steeds zonder, sorry wil het toch ook graag voor elkaar hebben.

 


@Buijk Het spijt mij dat ik gisteren niet meer ben toegekomen aan een reactie. Het is extreem druk op het moment waardoor ik nu pas weer jouw bericht onder ogen krijg 😞 . Ik heb de order nagelopen en ik zie ook dat je gisteren daarover weer telefonisch contact heb gezocht. Ik heb de order ook even bekekenen deze loopt niet goed door vrees ik. Er is inderdaad sprake van een werkende internetverbinding maar het gedeelte van de order die je zou moeten aanmelden op het iTV-platform loopt niet door. Mijn collega's hebben dit nu bij een speciaal team neergelegd die de order gaan controleren en weer zullen activeren. 


Hoi Remco, alles werkt nu naar behoren, eindelijk kan ik me gelukkig met andere dingen bezig houden.

 

Nu kom ik nog met een vraag ….weet niet of je heet hebt meegekregen maar denk wel dat je er mee op de hoogte van bent dat alles verkeerd is gegaan, en namelijk de grote fout op 16 oktober heeft een medewerker mijn abonnement bij Oxxio opgezegd en Kpn geactiveerd wat niet de bedoeling was en ik al meerdere keren heb aangegeven. Toen is weer besloten om Kpn van de lijn te halen om die weer vrij te geven voor Oxxio, ik heb toen meteen naar Oxxio gebeld dat ik weer aangesloten wilde worden tot 31-12-2020 maar daar kreeg ik te horen dat dat echt niet meer kon alleen als ik weer voor een jaar tekende. Nu heb ik al met een collega van jou hier over gehad en zou er op terug komen als hier alles goed draaide, dus nu. Dus ik wil graag dat KPN mij die kosten die Oxxio in rekening brengt aan mij betaald want is niet mijn fout dat het zo is gelopen heb vaak genoeg gemeld dat 16 oktober niet de goede datum is die we afgesproken hadden, heb daar ook een bevestiging van gehad dat ik per 01-01-2021 aangesloten zou worden. Plus nog eens al dat gedoe en uren bellen wat ik heb moeten doen om alles weer draaiende te krijgen. Hoop dat dit nu geen probleem zal worden en dat ik hiervoor niet weer moet vechten om het voor elkaar te krijgen.

 

Met Vriendelijke Groet, Ad 


Hier nog een bericht van Oxxio.

 

Reactie van Oxxio

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie.

Bovenstaand bericht van KPN betreft een aanpassing.
U geeft zelf aan dat een medewerker bij KPN een fout heeft gemaakt.

Zodra er een overname wordt gedaan, in dit geval van KPN, dan wordt het abonnement bij de huidige provider, in dit geval Oxxio, automatisch beëindigd.

Het zou KPN dus sieren om de periode van 16-10-2020 t/m 31-12-2020 aan u te crediteren aangezien zij de fout hebben gemaakt en Oxxio hier volledig buiten staat.


Reageer