Skip to main content

Is hier al een oplossing voor gevonden? TV Kijken op de ipad lukt gewoon niet. Alle iphones etc wel,…
groet

constantijn

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @serkei! Wat voor melding krijg je te zien als je de iTV app opent? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? 


Hiya, opnieuw geïnstalleerd en wel. Via accountnummer en mailadres. Er gebeurt niets. Ik kan alleen programma terug zien. Geen live tv kijken. 
groet

constantijn


@serkei! Oh dat is wel bijzonder. Welke iPad heb je en welke IOS versie draait erop? Heeft het in het verleden wel gewerkt, of helemaal niet?  


Het model air2020. Laatste OIS versie draait deze. Voorheen geen idee. Op alle andere apple apparaten en OIS geen problemen


Ik weet niet waarom je niet live tv kunt kijken. Heb even beroep gedaan op een collega die hier meer verstand van heeft. Als ik een reactie ontvangen heb, laat ik het aan je weten. :relaxed:


Excuses voor de late reactie @serkei! Er waren wat problemen omtrent tv kijken op IOS apparaten via de app. Speelt het bij jou nog? If so, Het is nu ook mogelijke om gewoon via tv.kpn.com te kijken op mobiele devices zonder dat je doorverwezen wordt naar de iTV app. 

Is het via tv.kpn.com wel mogelijk om de livestream te bekijken? Hoor graag van je! 


Doet het nogbsteeds niet. 


:disappointed_relieved: Jammer! Bedankt voor de foto. Ik ga er nog even achteraan:fingers_crossed:


Beste @serkei ik zie dat je met de iPad via Safari kijkt, heb je de app wel geïnstalleerd via de App Store van Apple? Want ik zie namelijk op de foto dat je een webadres hebt ingetypt: tv.kpn.com. De app kun je hieronder downloaden: 

App Store (Apple)


:disappointed_relieved: Jammer! Bedankt voor de foto. Ik ga er nog even achteraan:fingers_crossed:

@Lisa ik heb @serkei een link gegeven voor die iPad, want met de webbrowser van de iPad werkt het niet goed. Omdat er een app is voor de iPhone en iPad. Voor een MacBook en iMac werkt het wel via de browser: tv.kpn.com. 😊


Hoi Dennis, helaas ook via de app werkt deze niet. Iets waar meerdere ipad gebruikers last van hebben schijnt


Hoi Dennis, helaas ook via de app werkt deze niet. Iets waar meerdere ipad gebruikers last van hebben schijnt

Hoe log je in? Met abonnementsnummer en wachtwoord of met jou KPN ID?


Hoi,

met beide gegevens lukt het ook niet 

 

grt

constantijn


Is het via tv.kpn.com wel mogelijk om de livestream te bekijken? Hoor graag van je! 

Goeiemorgen @Dennis Schreve. Ik had gevraagd om te testen via tv.kpn.com. Krijg je die melding via tv.kpn.com bij alle zenders @serkei


Hi,

zoals vermeld, niets werkt zeg maar. 
 

grt

cos


Hiya, inmiddels werkt het! Thx!