Skip to main content

Mijn tv zenders rtl 7 en ned1 lopen steeds vast, modem herstart en arris voor 5202 ook herstart. Heeft ook niks uitgehaald.

toen opnieuw de software geïnstalleerd maar hij komt niet verder als 85% wat kan ik doen?

Hallo @Mark196534,

Hoe is de ontvanger precies aangesloten? Via een adapter of rechtstreeks met een kabel naar het modem?


Rechtstreeks, sinds de nieuwe update is dit.


Rechtstreeks, sinds de nieuwe update is dit.

@Mark196534 
Zou je deze stappen is willen doorlopen en kijken wat er dan gebeurd?

1. Haal de plug van de stroomadapter uit de tv-ontvanger.
2. Haal de stekker van de Ethernet kabel uit de ontvanger.
3. Druk op de stand-by knop bovenop de tv-ontvanger en houdt deze ingedrukt en plaats tegelijkertijd de plug weer terug in de tv-ontvanger. Blijf de stand-by knop ingedrukt houden zolang tot het powerlampje op de tv-ontvanger rood gaat knipperen (dit duurt ongeveer 10 seconden).
4. Druk dan op de MENU-knop op de KPN afstandsbediening. Je ziet nu een menu op je tv.
5. Selecteer ‘terug naar fabrieksinstellingen en druk op OK.
6. Selecteer ‘software-verwijderen’ en druk op OK.
7. Selecteer in het tabblad 'Afsluiten' bovenaan het menu en kies 'Afsluiten zonder opslaan'. 
8. Doe de stekker van de Ethernet kabel weer in de tv-ontvanger. De tv-ontvanger gaat opnieuw opstarten en de nieuwe software downloaden.


Al gedaan.. werkt ook niet. Ik heb wel een experiabox V8 kan het daar aan liggen?


Al gedaan.. werkt ook niet. Ik heb wel een experiabox V8 kan het daar aan liggen?

Exact deze stappen ook? Want hier zit nogal een verschil in.  Je kan wel het modem even stroomloos kunnen maken om te kijken wat er dan gebeurd. 


Ja, ik zag die stappen al staan in een ander bericht, modem gister al meerdere malen van stroom gehad. WiFi is op dit moment ook slecht.


Het probleem is nog steeds niet opgelost..


Zat nog te denken, heb je meerdere ontvangers @Mark196534? Zo ja, heb je het probleem ook met die andere en zou je ze is om willen wisselen van plek ? Dan kan je in ieder geval uitsluiten dat je modem het probleem is. 


Heb er 2, ze doen het zelfde. Lopen allebei vast


Hallo @Mark196534,

Dan lijkt het probleem in het modem te zitten. Bel voor de snelste oplossing even 0800-0402 en spreek in dat je een storing in je tv ontvanger hebt. Blijf als het stil wordt aan de lijn om een medewerker te spreken.  Hier op het forum duurt het enkele dagen voor een reactie hebt van een KPN moderator.


Hallo @Mark196534 Heb je al contact gehad met de klantenservice? En wat is daar dan uitgekomen? Of kan ik je nog ergens mee helpen? In dat geval: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag Bart,

 

de storing is opgelost!

 

er was een grote storing in de stad, alleen was deze bij mij al een paar dagen eerder als de rest.

er zou ook een monteur komen, kan ik die afzeggen?


Goed om te horen, @Mark196534 Voor het afzeggen van de monteur kun je het beste even bellen met de klantenservice, via 0800-0402. 


Reageer