Skip to main content

Waarom krijg ik geen beeld, ( KPN itv) wel geluid bij somigen zenders. ? Ik heb Mac computer. 

Dank voor jullie hulp

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste @Rubijanto 

Ik heb ook een iMac, ik heb ook even bij mij gekeken, en bij mij werkt de KPN ITV prima.

Welke browser gebruik je? Ik gebruik Safari, heb je ook de laatste versie van de iMac?

  • macOS Catalina / Versie 10.15.4
  • Safari / Versie 13.1 (15609.1.20.111.8)

Heb je de “geschiedenis” (Cookies) eens gewist? Kun je dan nog eens kijken of het dan wel werkt?


vroeger werkte dat goed. Ik heb OS X El Capitan. versie 10.11.6. Heeft het met dit te maken?

m vr gr Rubijanto


Trouwens niet alle zender. Deze zenders krijg ik geen beeld: RTL5, SBS6, RTL7, net 5 ,,,en nog een paar


ik heb precies dezelfde...alleen, ned 1.2.3 en rol 4  kan ik het beeld zien. Tot nog toe is nog steeds niet opgelost

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 


Hoi @Rubijanto, welkom hier! Wat gek dat sommige zenders online wel geluid maar geen beeld krijgt, we zoeken hier graag met je mee naar hoe je dit kan oplossen.

Je hebt al een paar vragen en tips van Dennis gekregen zie ik, dat is fijn. Heb je zijn tips al kunnen proberen, zoals het wissen van de tijdelijke internetbestanden en cookies? En maak je gebruik van Safari? Ik ben ook wel benieuwd of je het kan testen op een ander apparaat, en of het daarop wel goed gaat. Laat je het weten?


ik heb safari 11.1.2….dan zal wel niet gaan lukken?  Lukt wel met google chrome

 


vroeger werkte dat goed. Ik heb OS X El Capitan. versie 10.11.6. Heeft het met dit te maken?

m vr gr Rubijanto

@Rubijanto, Ik heb van deze versie OS nog nooit gehoord, op welke apparaat draait deze software?


@Rubijanto Fijn om te horen dat het met Chrome wel lukt. Dan gaat er toch met Safari iets niet goed. Ik hoop dat het zo ook op een goede manier opgelost is. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.