Skip to main content
Beantwoord

iTV online geen beeld op sommige zenders

  • March 27, 2020
  • 8 reacties
  • 297 keer bekeken

Rubijanto
Deelnemer

Waarom krijg ik geen beeld, ( KPN itv) wel geluid bij somigen zenders. ? Ik heb Mac computer. 

Dank voor jullie hulp

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Rubijanto Fijn om te horen dat het met Chrome wel lukt. Dan gaat er toch met Safari iets niet goed. Ik hoop dat het zo ook op een goede manier opgelost is. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Rubijanto 

Ik heb ook een iMac, ik heb ook even bij mij gekeken, en bij mij werkt de KPN ITV prima.

Welke browser gebruik je? Ik gebruik Safari, heb je ook de laatste versie van de iMac?

  • macOS Catalina / Versie 10.15.4
  • Safari / Versie 13.1 (15609.1.20.111.8)

Heb je de “geschiedenis” (Cookies) eens gewist? Kun je dan nog eens kijken of het dan wel werkt?


Rubijanto
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 29, 2020

vroeger werkte dat goed. Ik heb OS X El Capitan. versie 10.11.6. Heeft het met dit te maken?

m vr gr Rubijanto


Rubijanto
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 29, 2020

Trouwens niet alle zender. Deze zenders krijg ik geen beeld: RTL5, SBS6, RTL7, net 5 ,,,en nog een paar


Rubijanto
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 29, 2020

ik heb precies dezelfde...alleen, ned 1.2.3 en rol 4  kan ik het beeld zien. Tot nog toe is nog steeds niet opgelost

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Rubijanto, welkom hier! Wat gek dat sommige zenders online wel geluid maar geen beeld krijgt, we zoeken hier graag met je mee naar hoe je dit kan oplossen.

Je hebt al een paar vragen en tips van Dennis gekregen zie ik, dat is fijn. Heb je zijn tips al kunnen proberen, zoals het wissen van de tijdelijke internetbestanden en cookies? En maak je gebruik van Safari? Ik ben ook wel benieuwd of je het kan testen op een ander apparaat, en of het daarop wel goed gaat. Laat je het weten?


Rubijanto
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 1, 2020

ik heb safari 11.1.2….dan zal wel niet gaan lukken?  Lukt wel met google chrome

 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

vroeger werkte dat goed. Ik heb OS X El Capitan. versie 10.11.6. Heeft het met dit te maken?

m vr gr Rubijanto

@Rubijanto, Ik heb van deze versie OS nog nooit gehoord, op welke apparaat draait deze software?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Rubijanto Fijn om te horen dat het met Chrome wel lukt. Dan gaat er toch met Safari iets niet goed. Ik hoop dat het zo ook op een goede manier opgelost is. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.