Skip to main content

Waarom kan ik opgenomen programma’s niet in het buitenland bekijken ?

ik krijg melding :

AFSPELEN NIET TOEGESTAAN, het is op deze locatie niet toegestaan dit item te bekijken

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ben je buiten de EU ?


Onze oudste dochter woont in Zuid-Afrika en ook zij kan gewoon gebruik maken van de ITV app alsof ze bij ons thuis is. Zij zet een OpenVPN verbinding op met onze Synology NAS thuis en via die verbinding kijkt ze televisie. KPN ziet daardoor haar computer gewoon als computer die bij ons thuis staat. :wink:

Onze jongste dochter doet dat overigens ook vanuit Gent en onze zoon vanaf zijn studentenkamer in Leiden.

 

Zonder VPN verbinding kan er bijvoorbeeld niet naar BBC One en Two gekeken worden...

...terwijl dat met een VPN verbinding wel mogelijk is.

 


Aan Tycha:

in jouw reactie staat een link.

het gelinkte bericht bevat ook een link, naar ‘deze pagina’ : ….. “Opnames kan je in het buitenland bekijken, mits je in een EU land bent waar we iTV aanbieden. Welke landen dit zijn, kan je op deze pagina terugvinden. Daarnaast hangt het af van welke zender je het wil bekijken, ook die informatie kan je terugvinden” 

 

als je de link aanklikt krijg je een bericht dat kpn deze pagina niet kan vinden …. 😨  dus ben ik helaas nog niet wijzer


In welk land ben je nu dan?

Op deze pagina kan je overigens zien welke zenders je onderweg (in de EU) kunt bekijken.


Zwitserland


Zwitserland

Dat is buiten de EU en dus kan je daar zonder VPN verbinding geen televisie kijken via de iTV app.


Klop zie Foutmelding iTV app in Zwitserland 


Jammer

 

dank


Ja helaas, dan maar genieten van de mooie natuur daar.

 


Hi @posh, welkom op het forum.

Ik zie dat wjb en Tycha jouw vraag al hebben beantwoord. Het klopt dat je buiten de EU geen gebruik kunt maken van iTV Online. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die de omroepen geven aan de programma's die zij uitzenden. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!


Reageer