Skip to main content

ik heb 2 computers met Itv bij de ene pc kan ik gelijk tv kijken en bij de andere pc moet ik steeds inloggen, wat best vervelend is wat moet moet ik doen.

Dat betekend dat bij de ene PC je wachtwoord wordt onthouden en bij de andere niet.

Welke Windows versie heb je op de 2 PC's?

Welke browser gebruikt u?

 

Ook o.a. CCleaner kan het wachtwoord annuleren in de browser, je moet dan in CCleaner aangeven dat je op deze site de cookies niet moet laten verwijderen. (ik weet natuurlijk niet of u hiermee werkt). 


Stel in de browser in dat bij uitzetten (v.d. browser of de hele computer) dat je 'bij opstarten’ met de vorige sessie begint. Dat onthoudt (hier tenminste) bij alle browsers ook dat ik ingelogd blijf. I.i.g. op het forum maar vermoedelijk dan ook op tv.kpn.com.

Bij computers werken hopelijk wel met Windows 10…


Ik heb windos 10  en 2 browsers Edge en Firefox

Op Edge moet ik steeds inloggen en bij Firefox niet, dus opgelost.

Ik heb er twee opstaan omdat ING bankieren ook wat hindernissen opleverde In Edge. 

Op de pc windows 7 hoef ik niet in te loggen werkt prima.

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken

 


Op de pc windows 7

@antwoordkpn. Dat besturingsprogramma moet je niet meer willen gebruiken. Qua beveiliging en updaten wordt het al sinds 14 januari (!) niet meer ondersteund door Microsoft. Dat lijkt kort maar voor internet is dat al lang. Dus zeker niet bankieren op die pc!!! E-mail ook niet aan te raden trouwens. Als je dáár spam/phishing op krijgt én je klikt op een link….

Op Edge moet ik steeds inloggen

Hopelijk wel het nieuwe Edge Chromium???


Op pc windows 7 doe ik geen belangrijke dingen, dat gebeurd allemaal op de pc windows 10, waar twee brouwsers op zitten Edge en Firefox

 

Groetjes