Skip to main content

Ik wil tv kijken op mijn mobiel maar het lukt niet om te koppelen. Hij geeft aan dat ik niet verbonden ben maar de WiFi staat gewoon aan.  Ik heb budget alles in 1

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Syl01, welkom op ons forum!
Ik denk dat je met deze vraag het beste bij je provider terecht kunt.  ̵V̵o̵o̵r̵ ̵z̵o̵v̵e̵r̵ ̵i̵k̵ ̵w̵e̵e̵t̵ ̵k̵u̵n̵ ̵j̵e̵ ̵a̵l̵l̵e̵e̵n̵ ̵m̵e̵t̵ ̵K̵P̵N̵ ̵a̵b̵o̵n̵n̵e̵m̵e̵n̵t̵e̵n̵ ̵g̵e̵b̵r̵u̵i̵k̵ ̵m̵a̵k̵e̵n̵ ̵v̵a̵n̵ ̵I̵T̵V̵ ̵o̵n̵l̵i̵n̵e̵.̵


Hallo Thomas, dank je voor je reactie maar het is inmiddels wel gelukt. Budget maakt gebruik van het kpn netwerk.  


Hallo Thomas, dank je voor je reactie maar het is inmiddels wel gelukt. Budget maakt gebruik van het kpn netwerk.  

Dat laatste zegt niets. Hoe is het u gelukt?


 


Budget koopt de diensten bij kpn maar is verder geheel zelfstandig. Voor vragen of problemen moet je inderdaad bij Budget zijn. Zij hebben ingangen bij kpn.


Kan ik op de slaapkamer op onze samsung tv een app maken van de Itv van kpn zonder een ontvanger aan te hoeven schaffen, want dan zijn de maanlasten ook steeds duurder toch…? en op de mobiel en pc gebruiken we ook de Itv en in de edge kun je er een app van maken, verrekte handig….!! 


Kan ik op de slaapkamer op onze samsung tv een app maken van de Itv van kpn zonder een ontvanger aan te hoeven schaffen...

Ja... waarschijnlijk wel... maar bent u echt KPN klant? Toch niet stiekem Budget klant? Want daar gaat dit toch over...


Beide, want de budget klant is automatisch ook van kpn. Maar bedankt voor het antwoord.


Nu zijn we nog een kpn klant 😁 maar binnenkort gaan we over.


Beide, want de budget klant is automatisch ook van kpn. Maar bedankt voor het antwoord.

Nee. Dat is het niet. Als u Budget klant bent, dan bent u geen KPN klant en heeft u eigenlijk niets op dit forum te zoeken. De KPN medewerkers hier op dit forum kunnen u geen ondersteuning geven.


Even aankaarten bij Budget dus, @Sjef1952 

Als je niet fysiek een tv-abonnement hebt kun je ook géén gebruik maken van tv-app's.

 


Op de site van Budget word vermeld dat er gekeken kan worden met de app op mobiel of tablet. Of op de pc/laptop. Er word met geen woord gerept op de smart tv. Elders op internet vind ik er ook heel weinig over. Dus ik gok eigenlijk dat de app op de smart tv niet beschikbaar is voor Budget klanten.


@JanD lezen is niet uw sterkste kant merk ik wel, je kunt hier alleen reageren met een kpn account ( wat we NOG) hebben. Al dus we hebben nog steeds een kpn en stappen over naar de budget (overigens ook van kpn) maar de prijzen wat goed koper waren. En gezien je met een pensioen toch op de kleine dingen moet letten, toch....!!??

 


Iedereen kan een KPN account aanmaken. Daar hoef je geen KPN klant voor te zijn. Bovendien kun je ook inloggen met een Facebook account.


@JanD lezen is niet uw sterkste kant merk ik wel, je kunt hier alleen reageren met een kpn account ( wat we NOG) hebben. Al dus we hebben nog steeds een kpn en stappen over naar de budget (overigens ook van kpn) maar de prijzen wat goed koper waren. En gezien je met een pensioen toch op de kleine dingen moet letten, toch....!!??

 

Solcon is ook "van kpn" maar toch zijn Solcon-klanten geen KPN-klanten en moeten ze zich met problemen of vragen wenden tot de Solcon klantenservice en niet die van kpn.

Als Budget een provider is op KPN Netwerk hebben ze toch hun eigen beleid, administratie en techniek en dat betekent niet automatisch dat modems, ontvangers en apps van kpn en Budget onderling uitwisselbaar zijn. Goedkoper betekent vaak ook minder, niet alleen qua geld maar ook qua mogelijkheden. 


Al dus we hebben nog steeds een kpn en stappen over naar de budget (overigens ook van kpn) 

Hallo @Sjef1952 

Budget is niet van KPN en Budget heeft ook niets met KPN te maken.

Budget koopt ‘slechts’ capaciteit in bij KPN Wholesale, de groothandel zeg maar, net als T-Mobile niet van KPN is en ook gewoon capaciteit inkoopt bij de groothandel van KPN.

Verder hoef je geen klant te zijn van KPN om van het forum gebruik te kunnen maken, dus die vlieger gaat niet op.