Skip to main content

ik kan geen opnames bekijken met de itvonline app op mijn tv. na een paar seconden loopt de opname vast. is hier een oplossing voor

Hoi mhkt, welkom! Hoe kijk je op de tv? Stream je de opnames vanuit de mobiele app naar een Chromecast? Of gebruik je echt de Smart TV app? Ervaar je dit probleem alleen met het bekijken van opnames, of ook  met live tv?


ik gebruik de app. alleen problemen met bekijken van de opnames via de tv. met tablet kan ik de opnames wel bekijken. gaat om een nieuwe tv buiten.


Duidelijk, dank je. Er zijn geen specifieke issues bekend hiermee. Hoe is je smart tv aangesloten op internet, met een kabel of via wifi? Wil je eens de app verwijderen en opnieuw installeren en kijken of het dan beter gaat?


app er opnieuw op gezet. krijg nu na een paar seconden de melding sorry kan de video niet laden. probeer het later opnieuw 

tv is aangesloten met kabel


Hmmm, dat is een beetje van de regen in de drup. Wat is het merk en type van je tv?


samsung led tv ue50tu7170sxcn


Excuses voor mijn late reactie, mhkt. Ik heb nog niet echt uitsluitsel. Ervaar je nog steeds deze problemen? Zo ja, is het nog steeds de ‘sorry, kan de video niet laden’ melding, of wil het nu wel starten en loopt het dan vast?

Ook nog relevant om te weten: hoe is de smart tv verbonden met internet, via wifi of via een kabel? Als het wifi is, test eens met een kabel of het dan wel goed gaat. Als het al een kabel is, zit er ook iets tussen Bijvoorbeeld een switch, of draadloze verbindingsset? Als dat zo is, test het eens met een rechtstreekse kabel. Als het al een rechtstreekse kabel is, check die op beschadigingen. Vervang hem eventueel door een andere.