Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem in Microsoft Edge en ik zie deze fout op het forum bij verschillende apparaten terugkomen. Alle aangedragen mogelijke oplossingen heb ik (zonder succes) geprobeerd.

Is hier inmiddels een oplossing voor die wel werkt?

Is het mogelijk dat de publieke omroepen een andere codec gebruiken dan de commerciële zenders?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Welkom op het forum @Appeltraarrt! Hoe gaat het op dit moment met iTV in Edge? Als het nog niet lukt laat dan even weten of het wel lukt via een andere browser, bijvoorbeeld Chrome. Lukt het wel met Chrome kijk dan of je bijvoorbeeld browseradd-ons gebruikt. 

Lukt het daarna nog niet verwijder dan eerst de cache. Let wel op dat je daarmee de browser als het ware terug zet naar de fabrieksinstellingen. Het kan zijn dat je daarna opnieuw moet inloggen op sites. 


Helaas werkt het nog steeds niet. Welke add on zou gebruikt moeten worden? Cache leegmaken helpt niet.


@Appeltraarrt het gaat om alle add-ons die van invloed zijn. Dat is een vaag begrip. Maar komt omdat er veel verschillende dingen kunnen zijn. Denk bijvoorbeeld aan ad-blockers of iets dergelijks. 

Laat ook nog weten of het op andere browsers wel werkt. En wil je nog bevestigen dat het gaat om foutcode 6002? Je geeft verder aan dat het op meerdere apparaten zo is. Welke apparaten is dit?