Skip to main content

Sinds kort bij KPN, stopt de film waar ik naar kijk (a bridge to far 3uur!) en wanneer ik opnieuw aanklik start hij bij het begin.

Is het echt zo dat KPNItv op PC geen verder kijk functie heeft??

Welkom bij KPN en op het forum @elvee!

Als je een programma gaat terugkijken via de gids, wordt dit inderdaad niet onthouden en start het programma weer bij het begin. Daarnaast mag je bij een groot deel van de zenders niet vooruit spoelen (de zenders steken daar zelf een stokje voor :wink:). Dit houdt ook in dat elke keer dat het terugkijken wordt gestart, alles vanaf het begin moet worden bekeken, niet zo fijn natuurlijk als je al ergens halverwege bent :confused:

Heb je een abonnement met opnamefunctie? Zo ja, dan wil ik je aanraden om programma's die je graag op een ander tijdstip wilt kijken dan ze worden uitgezonden, op te gaan nemen. Daarbij mag er gewoon doorgespoeld worden, en er wordt wél onthouden waar je gebleven bent!:relaxed:

 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: