Skip to main content

De laatste tijd is de website onstabiel. Elke keer bij het starten van een zender komt er een korte onderbreking in zowel geluid als beeld. Na een tijdje komt dit constant terug.

Dit is niet browser, zender of resolutie afhankelijk. Ook als ik live programma terugspoel en weer op “live” klik dan dit euvel nog vaker terug. Dan herlaad ik de zender maar. 

 

Als ik “Nu op TV” klik komt dit ook soms kort of lang in beeld: Ik heb geen filters gemaakt. Dit gebeurt gewoon tijdens het laden van de zenders: 

 

Hopelijk kan hier naar gekeken worden.?

 

 

Hoi @ITVkijker, ik lees dat online tv kijken niet lekker werkt. Goed dat je het aankaart! We denken hier graag met je mee.

Ik ben om te beginnen naar een paar dingen benieuwd:

  • Op wat voor apparaat ervaar je dit? 
  • Welke internetbrowser gebruik je, en maak het verschil als je het test in een andere browser? Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox.
  • Als je iTV online test op een ander apparaat, een andere pc of op een mobiele telefoon, hoe werkt het dan?
  • Hoe werken andere dingen zoals bijvoorbeeld Youtube, of Netflix?

Hallo @Alexandra,

 

PC, Windows 10 64-bits 

Andere browsers hebben dit ook. Het is niet zender gebonden of een bepaalde resolutie maakt ook niet uit.

Streamen op een mobiele telefoon heeft geen problemen

Andere dingetjes zoals YouTube werken vlekkeloos.


@ITVkijker Oke, het speelt alleen op de PC en YouTube werkt goed.

Hoe is deze pc met internet verbonden: via wifi of met een internetkabel? Als je wifi gebruikt, test het eens met een internetkabel. Hoe gaat het dan? 

Verder ben ik benieuwd naar welke snelheid je haalt als je een speedtest doet? En hoe werkt tv.kpn.com als je 'm opent via een incognito venster? Op die manier sluit je plugins uit, die eventueel actief zijn in je internetbrowsers.