Skip to main content

MijnĀ ITV Ontvanger loop vast tijdens update. Gaat tot 85% en start dan weer opnieuw. 2e ITV ontvanger uit de eetkamer deed het wel. Nu omgewisseld en 2e doet het in de woonkamer wel maar eetkamer blijft vast lopen.

Zijn dat precies dezelfde ontvangers? Of..

Ā 

Ā 

Zijn ze beide bekabeld aangesloten of via DVS?

Ā 


Ik bedoel deĀ Ā Set-Top BOX ZTE ZXC80001


Ik bedoel deĀ Ā Set-Top BOX ZTE ZXC80001

Of bedoel je de ZTE ZXV8001?

En hoe is de TV ontvanger in de eetkamer aangesloten?

Via een "draadloze" verbindingsset of met een netwerkkabel?

Via een switch en zo ja welk merk en type?


Via netwerkkabel. Heeft het altijd goed gedaan tot update / boot gisteravond.

Lijkt of deze in een Loop van de boot zit


Via netwerkkabel. Heeft het altijd goed gedaan tot update / boot gisteravond.

Lijkt of deze in een Loop van de boot zit

Dat heb ik ook wel eens gehad met mijn ZXV8001.

Ik heb hem toen een paar keer volledig moeten resetten om hem weer in het gareel te krijgen.


Het is welĀ ZXV8001 die het probleem heeft. 1e wel goed na update de 2e -eetkamer blijkt in boot.

Internet en rest wel goed.

Ik had ze dus gewisseld na problemen

Schat in dat deĀ ZXV8001 van de eetkamer defect is geraakt(software vastgelopen) na update


Resetten vaak gedaan. 230V eraf(2 min wachten) ethernet eraf. totale set van de 230V iets hielp voor 2eĀ ZXV8001


Resetten vaak gedaan. 230V eraf(2 min wachten) ethernet eraf. totale set van de 230V iets hielp voor 2eĀ ZXV8001

Ook al een echte factory reset door het ingedrukt houden van de standby knop tijdens het aanzetten en vervolgens in het bootĀ menu te kiezen voor een factory reset?


Dat heeft zelfde resultaat, blijft hangen


Dat heeft zelfde resultaat, blijft hangen

Ik heb dat toentertijd een paar keer moeten doen.


ben er 2 dagen mee bezig op allerlei manier van opstarten blijft deze eneĀ Ā ZXV8001 hangen. Zo lost dit niets op.


Hoi @2e Uhd setteopbox, zo te lezen heb je met onder andere de hulp van wjb alles al geprobeerd, maar doet een van jouw tv-ontvangers het niet meer. Fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Aangezien je alle mogelijke resets al hebt geprobeerd, en ik de betreffende tv-ontvanger ook van afstand niet kan bereiken als ik een meting doe, gaan we 'm vervangen. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Dat betekent dat je vanaf morgenmiddag jouw huidige tv-ontvanger kan omruilen op het servicepunt in je buurt. Ik stuur je alle details toe in een privƩbericht, zodat je precies weet hoe en wat.

We horen hier in je topic graag of het allemaal is gelukt, laat je het weten?


Hai Alexandra, Bedankt voor jouw actie. Zag in de mail dat TV-ontvanger al op Post-NL adres binnen is. Ga ik morgen ophalen.


Hai Alexandra, Bedankt voor jouw actie. Zag in de mail dat TV-ontvanger al op Post-NL adres binnen is. Ga ik morgen ophalen.

Ik hoop dat alles gelukt is in de tussentijd! Anders weet je ons hier te vinden.


Ja, deze doet het nu goed. Bedankt!