Jawel 0800 04 02 gratis KPN klanten service 24/7 dagelijks
Die wilden in het verleden nog wel eens de telefoon opnemen, maar nu sluiten ze na een minuut of 10 de verbinding gewoon af zonder dat ik iemand gesproken heb. Ik hoef trouwens alleen maar af te spreken waar ik de nieuwe ontvanger kan afhalen. Verder geen enkel probleem maar dan moet je wel contact kunnen krijgen. Ik hoop dus dat er een of andere moderator meeleest.
Goedemorgen. om de decoder op te halen is meestal BIJ een postagentschap bij u in de buurt .wel legematie mee nemen.
De aanhouder heeft gewonnen. Het is geregeld.
Goedemiddag veel kijk plezier
Hallo@Brugmansz, welkom op het KPN forum. Ontzettend zuur dat contact met ons tijdelijk via chat / telefoon niet gelukt is. Gelukkig, je laatste bericht geeft aan dat het even wat uithoudingsvermogen heeft gevergd, inderdaad de aanhouder wint. De klantenservice bestaat Helaas was er door onvoorziene drukte niet mogelijk om binnen afzienbare tijd jouw hulpvraag te beantwoorden. Sorry daarvoor! Bedankt voor de terugkoppeling. Veel kijkplezier! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De community helpt je hier graag :)