Skip to main content

Ik heb al enige jaren binnen mijn kpn abonnement een verouderde motirola 1963 itv ontvanger voor een 2e tv . Deze tv Grundig  Davio wil ok weer ( op slaapkamer) gaan gebruiken. Werkt een nieuwe versie itv ontvanger met zon tv. Zo ja, kan ik dan omruilen binnen mijn abonnement.?

kees den Dulk

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 Hallo @WIFI1937,

Die 1963 wordt binnenkort niet meer ondersteund en omruilen is wel een advies wat ik graag zou geven. De ontvanger welke je zou ontvangen beschikt over een scart aansluiting, dus die zal moeten werken met dit oude beestje.
Je ruilt de ontvanger om met deze servicetool.


Dabk je wel. Ik wik

lk zou  graag omruilen, maar bij de Servicetool wordt mijn apparatuur gecontroleerd en krijg ik als antwoord dat mijn arris ontvanger niet hoeft te worden vervangen; die ontvanger is inderdaad hier in huis bij mijn eerste tv. Hoe doe ik de aanvraag voor de motorola- vervanging?

Kees den Dulk


Hallo @WIFI1937 
De ontvanger moet aangesloten zijn en aan staan om herkend te worden. Anders mag u ook altijd gratis bellen met 0800-0402 en het serienummer (onder op de ontvanger) bij de hand te houden. Dan ruilen deze ook gratis voor u om. 


Reageer