Skip to main content

Bij mij gebeurt dit ook, ben gewisseld van Telfort naar KPN, steeds ellende met wisselingen. Hoe kan dit. En dan 2 weken niet. En dan weer volop gewisseld, vandaag tv gekeken van 8.0O tot 10.50 en toen begon gedonder. Van 12.50 tot 13.30 tv gekeken en nu weer gedonder. Instellingen opnieuw gedaan. Software. Kabeltjes in en uit. Steeds weer springen de instellingen over…. KPN dit is niet uit te houden

@Loes Runnenburg Hoogste tijd voor een frisse restart van je TV ontvanger. Tv storing? Geef je tv-ontvanger een frisse start | KPN


Mankeert er dan niet iets aan de afstandsbediening? Haal daar de batterijen eens uit. Wisselt die dan nog van zender?


Hoi @Loes Runnenburg, welkom op ons forum! Heb je bovenstaande tips nog kunnen proberen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Deze week geen storing gehad idd. Maar zoals tip afstandsbediening, ja onzin want als eerste doe je dat. Dus batterijen ten onrechte weggegooid. Dan herstarten, instellingen , alles doe je idd. M.i. zit het probleem bij KPN: waarschijnlijk kloten met signaal. Maar dat wordt niet gedeeld. Ook werd met de overgang van Telfort naar KPN niet een berichtje gemaild dat de wifi niet meer werkte. Voel mij echt heel vervelend als er zoveel storingen optreden. Ben nu wel blij dat deze week " in ene" geen storing meer is opgetreden. Geen storingen, toch opgelost, dank u.

 

 


Ik heb niet gezegd dat je de batterijen weg moest gooien 😉