Skip to main content

hallo,

ook mijn 3 ontvanger worden erg heet al maanden, heb ze maar op een stenen schaaltje gezet.

ontvanger start zomaar opnieuw op of je ziet iets rood knipperen op het kastje en springt dan naar blauw scherm van een ander kanaal hierna start hij opnieuw op. erg vervelend.

ze staan helemaal vrij op een kast.

Vorige week toch maar even ge chat met Kpn, zou 3 nieuwe krijgen, nu 1 week later niets meer gehoord of gezien. Nu weer contact gehad en ze willen er telkens 1 versturen nadat ik bel. Even later kan helemaal niets meer. Dit bericht kreeg ik:       

Het lukt mij niet om een tv ontvanger op te sturen. De reden is dat de tv ontvanger het doet. Er is geen stappen plan voor tv ontvangers die te heet worden. Ik ga hiervoor de backoffice aansturen met het verzoek om de tv ontvanger om te ruilen. Ook vraag ik of het mogelijk is dat we dan alle 3 omruilen. Heb jij voor mij jouw 06 nummer dan stuur ik hiervoor een bevestiging.

 

snap helemaal niets meer van het beleid wat ze voeren bij Kpn! eerst 3 stuks dan 1 tegelijk en nu helemaal niets??? Durf ze bijna niet meer bij de kids op de slaapkamer aan te zetten, met de chat zei de Kpn medewerker dat ik ze ook maar niet meer aan moest zetten en dat ze maar Via itvonline moesten kijken. 

Ze werken toch niet goed, om ruilen dacht ik. heb aan gegeven dat ik Kpn aansprakelijk ga stellen als er iets zou gebeuren met die hete kastjes (zit ik echt niet op te wachten hoor)  

Wat moet ik nou hiermee?  gr.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

vandaag 25-8-20 gebeld door Kpn, krijg 3 nieuwe tv ontvangers.

Geweldig!


Welkom op het forum.

Gelukkig dat het weer goed is opgelost.


@bech60 Welkom op het forum. Fijn om te lezen dat het al opgelost is! Kun je mij laten weten of de nieuwe ontvangers inderdaad minder warm worden?


@bech60 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!