Skip to main content

Ontvangst itv is een drama. 9 oktober met medewerker KPN getracht dit op te lossen en nog zonder resultaat.Het meest vervelende is dat deze man op 10 oktober zou terug bellen of de problemen opgelost waren.Helaas,inmiddels 12 oktober,problemen niet opgelost en teruggebeld nog steeds niet.

Beste @wsolter , op dit forum helpen klanten van KPN elkaar.

Er kijkt wel een moderator mee, maar die hebben het heel erg druk, meestal reageren zij binnen enkele dagen.

 

Ik heb wel een paar vragen en daarna kunnen wij je misschien helpen.

Welke KPN IPTV decoder heb je?

Hoe is hij met de Experiabox aangesloten?

Wat is jouw echte download snelheid?

Wat is precies het probleem? 

Onderwerp itv zegt natuurlijk niets, daar gaat deze topic namelijk over. 


Heel aardig,maar al deze vragen zijn al beantwoord aan de KPN medewerker en hij zou zaterdag om 1 uur reageren wat helaas nog niet gebeurd is.


KPN en terugbellen is over het algemeen niet zo'n goede combinatie. 


Heel aardig, maar al deze vragen zijn al beantwoord aan de KPN medewerker en hij zou zaterdag om 1 uur reageren wat helaas nog niet gebeurd is.

 

Beste @wsolter zoals vermeld zijn wij net als u klant van KPN.

Ik kan uw gegevens niet zien.

Wij helpen u graag.

 


Hoi @wsolter, ik begrijp dat de ontvangst van iTV niet goed is? Zoals je ziet zijn er meerdere medeklanten hier op het forum, die graag met je meedenken. Zij kunnen niet zien wat er precies besproken is met de klantenservice, dus de vragen die ze stellen zijn heel logisch. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op die vragen, doordat er nog geen gegevens op jouw forumprofiel staan kan ik ook nog niets voor je nakijken. Of is er inmiddels contact geweest en is het nu beter? We horen het graag van je.


Inmiddels nieuwe TV ontvanger gekregen en het werkt redelijk.Tekortkomingen zoals mislukken opnemen zie ik meer dus kennelijk een structureel probleem.


Er is na het aanmaken weer contact geweest dus, waarbij die nieuwe is opgestuurd? We denken ook graag mee met de opnames, waarom ze mislukken. Krijg je daarbij een foutmelding of gebeurt er iets anders? Zou je ook alle eerder gestelde vragen nog kunnen beantwoorden? Dan kunnen we meedenken.


Op 14 oktober een nieuwe ontvanger geinstalleerd.(HMB2260).Voorafgaande aan deze handelingen zou de KPN medewerker een "ticket”indienen om deze storing nader te onderzoeken.Nu is er gelukkig op beide toestellen beeld en geluid alleen het programmeren blijft een probleem.1 Er wordt dubbel geprogrammeerd of helemaal niet.2 menu staat soms vast en duurt lang voor dit weer actief is.3 Geluid middels AB niet actief en herstelt zich zelf na enige tijd.Kortom,het blijft behelpen.


Oké, en hoe is die ontvanger met de Experia Box aangesloten? Is dat met een directe netwerkkabel, of met een draadloze verbindingsset? En is het de enige tv-ontvanger of heb je er meer bij het abonnement? Die vraag heb je nog niet beantwoord, net zoals wat de internetsnelheid is en of je de gegevens op je profiel kunt invullen. We helpen je hier graag, daarbij hebben we jouw hulp ook nodig. Jij bent onze ogen en handen.