Skip to main content

sinds de laatste update loopt Itv op mijn Ipad steeds vast; dan moet de ipad opnieuw gestart worden en dan functioneert het weer; dit is geen doen! Daarvoor nooit een probleem geweest! Volgens mij een fout in de software.

Zou je me iets meer informatie kunnen geven @BCBV54? Welk type iPad heb je en welke software versie draait daarop? En welke versie van de ITV app heb je geïnstalleerd? Speelt daarnaast het probleem nog steeds? 


Ik heb een Ipad pro met softwareversie 14.3. Ik heb de laatste versie van Itv geïnstalleerd, zelfs nadat door KPN de nieuwe look (lees app) was geïnstalleerd. De problemen zijn begonnen na de nieuwe app van KPN. Wat ik wel zie is dat de app niet zichtbaar is in de lijst van apps bij de instellingen van de ipad. Dat is vreemd.


Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Ja


Ik moet nog 2 dingen van je vragen voor ik het kan doorzetten naar de technische dienst. Zou je nog kunnen aangeven welke versie van de app op je iPad staat en of je op het moment van vastlopen een foutmelding krijgt of niet? Dan kan ik het voor je doorzetten. 


Hallo Bram, als hij het doet zie ik de versie 7.3.1 

Ik krijg geen foutmelding maar bij inschakelen blijft het scherm zoeken en blijft het zwart met op de verre achtergrond een schaduwbeeld.


Ik heb het voor je doorgezet naar de technische dienst. Deze nemen het in behandeling en nemen via SMS contact met je op over de verdere afhandeling.