Skip to main content

Aangezien ik storing op de Arris heb, heb ik de KPN iTV-app voor LG maar eens geïnstalleerd. Best goed.

Mag er een instelling in zodat de menubalk/info niet secondes lang in beeld blijft? Is 2/5 van het scherm en zou lekker zijn om het kleiner - en vooral korter - te maken. Thx

Hallo @Greenvine ,

Korter moet lukken. Je kunt zelf de tijd instellen dat deze minigids in beeld blijft via Menu → Instellingen → Systeem → Aantal seconden dat de info balk zichtbaar blijft → Tijd aanpassen naar minimaal 1 seconden. Dan zal de minigids wegvallen binnen een seconde als je deze hier op aanpast. 


Hartelijk dank. Ik ben op zoek naar zo’n instelling die op de LG Oled zelf draait - niet de Arris (daar had ik hem namelijk gevonden). In de instellingen van de app voor LG kom ik niet veel verder dan kinderslot en favoriete zenders. Zie aangehecht voor versienr. Hebben jullie nog suggesties, of kan korte duur van menu’s/infobalk alleen op de TV-ontvanger worden ingesteld?

 


Nee @Greenvine ,

Dat is inderdaad geen instelling in jouw TV. Alleen in de TV-ontvanger kun je dit instellen. 


Dank je! Hoe kan ik een feature request doen? Dan kan de Arris ertussenuit. 


Dank je! Hoe kan ik een feature request doen? Dan kan de Arris ertussenuit. 

Hier! Medewerkers van KPN kunnen dit doorgeven aan de ontwikkelaars. Of er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt is afwachten.


Dank je! Hoe kan ik een feature request doen? Dan kan de Arris ertussenuit. 

Hier! Medewerkers van KPN kunnen dit doorgeven aan de ontwikkelaars. Of er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt is afwachten.

:raising_hand_tone4: Ik neem graag je feature request aan! Ik weet niet of dit in op de planning staat, maar ik geef je idee in ieder geval door! Of het ook daadwerkelijk wordt geïmplementeerd kan ik niet beloven :fingers_crossed_tone4:.


Bij KPN +tv kan ik deze instelling niet vinden. Is het daar ook mogelijk?

Het zou fijn zíjn als je de infobalk ook daar op minder seconden gezet kan worden of mogelijk gemaakt wordt.


Heb ontdekt dat je met de terugkeerknop de informatiebalk kunt verwijderen bij de +Box, zodat je na een pauze geen ondertiteling mist doordat de informatiebalk te lang in beeld blijft.

Het zou handig zijn als KPN een handleiding zou hebben die je zou kunnen downloaden o.i.d. en waar je dit soort functionaliteiten simpel kunt teruglezen. Dat scheelt een boel uitzoekwerk en frustratie voor menigeen.