Skip to main content

Hallo, 

sinds donderdag zitten we bij KPN over gestapt van ziggo 

wij hebben precies hetzelfde. Bij tv maar ook bij radio

heel irritant 

ben benieuwd wat hier aangedaan kan worden 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Welke KPN TV decoder heb je?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier.

En reset ook het TV modem (decoder), zie hier. 

Is de KPN tv decoder met een vaste UTP kabel met de Experiabox verbonden?  Draadloze netwerk sets kunnen ook dit soort problemen geven.


@Levrdad zou je eventueel deze vragen kunnen beantwoorden:

Welke KPN TV decoder heb je?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier.

En reset ook het TV modem (decoder), zie hier. 

Is de KPN tv decoder met een vaste UTP kabel met de Experiabox verbonden?  Draadloze netwerk sets kunnen ook dit soort problemen geven.

Dan kunnen we je verder helpen. 😉


Hij is verbonden met HDMI kabel van kastje arris vip 5202 

Gisteren gereset nog geen tv gekeken. Ben benieuwd 

thx tot zover


@Levrdad hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, is dit ook bekabeld of met een draadloze verbindingsset?


HDMI kabel

Is dit de originele kabel van KPN?


Zwart beeld, wanneer? Tijdens zappen of zomaar als hij op een tv of radiozender staat?

 

Dit lijkt me puur contact tussen ontvanger en tv. Bij andere verbindingsproblemen krijg je of stotterend/stilstaand beeld, of een foutmelding in beeld.

 

Friemel eens aan je hdmi kabel. Aan de kant van je tv, maar ook aan de kant van de ontvanger. Valt het beeld dan op zwart?

Zo ja, ander hdmi aansluiting proberen en/of andere hdmi kabel.


Hallo @Levrdad Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. 

Ik zie dat er al de nodige vragen zijn gesteld en tips zijn gegeven door onze leden. Heb je ondertussen al al uit kunnen proberen? Werkt alles weer zoals het moet? We lezen het graag.