Skip to main content

Goedemorgen,

Hoe kan het dat al enige tijd op mijn TV de iTV gids tijden niet kloppen? Regelmatig zie ik een andere beschrijving van de iTV programma beschrijving ofwel die van erna terwijl het programma nog niet is afgelopen. Met name EuroSport maakt er een zootje van met live wedstrijden en ook alle andere zenders.

En ook op de iTV gids app. Het opnieuw opstarten heeft geen zin. Modem reset ook niet.

 

 

Hier is helemaal niks aan te doen, en KPN kan hier ook weinig meer aan veranderen. Het is namelijk zo dat informatie omtrent aanvangstijden voor programma’s in de gids 2weken van te voren worden aangeleverd en ingesteld. Als een zender op het laatste moment een aanpassing doet kan dat niet zomaar aangepast meer worden.


Hallo @Menno-, welkom! Het klopt helemaal wat Dragons zegt: tussentijdse wijzigingen zijn lastig aan te passen. En dat gebeurt dus niet altijd helaas. Helemaal als een wedstrijd o.i.d. uitloopt, dan gaat het vaak mis. 


Bedankt voor jullie informatie!

Inmiddels de KPN klantenservice gebeld hierover , online lukte het hen niet om een nieuwe FW update te activeren,, ik ontvang nu een nieuwe TV Tuner, dateert van feb. 2015

 


Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten!