Skip to main content

Mijn zwarte Arris kastje heeft nog steeds versie 7.7.89_3, terwijl de update al maanden terug werd uitgerold.

Weet u waarom het bij mij zo lang duurt?

Zijn hier geen KPN-helpdesk mensen die er antwoord op kunnen geven? Of is er een langere wachttijd?


Ik ben geen kpn medewerker, maar wel de vraag of er ooit een Motorola ontvanger in gebruik is geweest?

Zo ja, dan moet deze afgemeld worden anders blijft de update uitgesteld. 
 

Bel gratis (0800) 0402 en geef aan ‘medewerker spreken’


Ik ben geen kpn medewerker, maar wel de vraag of er ooit een Motorola ontvanger in gebruik is geweest?

Zo ja, dan moet deze afgemeld worden anders blijft de update uitgesteld. 
 

Bel gratis (0800) 0402 en geef aan ‘medewerker spreken’

Dank voor de tip!


Je kunt hier ook chatten met KPN.


Ik ben geen kpn medewerker, maar wel de vraag of er ooit een Motorola ontvanger in gebruik is geweest?

Zo ja, dan moet deze afgemeld worden anders blijft de update uitgesteld. 
 

Bel gratis (0800) 0402 en geef aan ‘medewerker spreken’

Dank voor de tip!


Graag gedaan. 

De update komt na afmelden van de Mororola vanzelf op de Arris. Ik vermoed tezamen met de rest van de klanten waar de Motorola nog van moet worden afgemeld. Maar daar kan een kpn medewerker je meer over vertellen. 


Ik ben geen kpn medewerker, maar wel de vraag of er ooit een Motorola ontvanger in gebruik is geweest?

Zo ja, dan moet deze afgemeld worden anders blijft de update uitgesteld. 
 

Bel gratis (0800) 0402 en geef aan ‘medewerker spreken’

Dank voor de tip!


Graag gedaan. 

De update komt na afmelden van de Mororola vanzelf op de Arris. Ik vermoed tezamen met de rest van de klanten waar de Motorola nog van moet worden afgemeld. Maar daar kan een kpn medewerker je meer over vertellen. 

Ik heb de tip gevolgd om een KPN medewerkster te bellen. We hebben samen wat dingen uitgetest. Maar zonder resultaat. Ze heeft nog wat nagezocht en gezegd dat het kastje deels defect was en ik een nieuwe kreeg. Die mag ik morgen al ophalen op een plaatselijk servicepunt. Ik ben dus goed geholpen.