Skip to main content

Hoe kan het dat ik ineens een trage internet lijn heeft en de ITV rond 20 uur in avond uit valt 

me lijn is nu 6.7 mb Down en 5.4  mb upload terwijl ik 75 mb moet hebben.

is er een storingsmonteur besteld kan niet eerder dan 25-11 komen nou week te laat vind ik 

zo'n monteur moet sneller langs komen bij storingen.

en wat ik ook vraag korting op me maand abbo door de storing.

heb al aangegeven dat de wijkverdeelkast het probleem mogelijk is maar kan ook de heren zijn met de bestrating die er naast ligt dat die iets beschadigd hebben.

Maar KPN reageer is hierop en stuurt liefst nog vrijdag 20-11 een monteur langs om het probleem te bekijken en op te lossen.

 

denk dat ik ook naar tros radar en kassa een hard copy stuurt over dit onderwerp

Wordt de verbinding in de vroege avond steeds trager om tegen 23:00u weer te verbeteren?


Nee verbinding is hele dag traag maar in avond dan zakt die verder weg met mb

Overdag ca 10 mb down en avond rond 6 mb down.

Nu al anderhalve week dit normaal rond 75 mb nu #############

Tot wijk verdeelkast is signasl oke daarna richting mijn woning  zakt die weg dus wat is het


Helder, ik hoop dat een moderator van KPN nog iets kan betekenen in het bespoedigen van die monteurafspraak maar ik vrees dat je toch nog even geduld moet hebben.


@hans levia het is me helaas niet gelukt sneller dan dit te reageren. Wel zie ik in je originele bericht dat de monteur vandaag zou komen. Is het probleem op dit moment opgelost? Als je wilt zou ik je wel verder kunnen helpen bij eventuele afhandeling hiervan. Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geeft als dat is gebeurd gaat dit het snelst. Ik hoor graag van je!


probleem opgelost lag aan aanvoer kabel in kruipkelder en aansluitkast die verouderd was in kelder dat is nu vervangen en gemaakt en hebben nu snelheid van 62.5 mb down en 20.8 upload kan sneller zegt monteur maar dat kom nog als de glasvezel of zo er aan kom maar dank aan monteurs 

 


Super om te horen! Ben blij dat alles weer naar behoren werkt. :relaxed: