Skip to main content

Kan niet inloggen op mijn laptop op iTV van KPN

 

Je kunt ook een 0900 nummer bellen , is van Telfort en werkt alleen maar tijdens kantooruren.

Morgen toch maar even naar de KPN winkel bij mij in de buurt gaan, dat werkt misschien vlugger !


Ja heel vervelend via de app op mijn telefoon kan ik nog wel kijken maar niet op mijn laptop

Bedankt voor je reactie

 

 


Jij ook en succes !


Hier heb ik sinds een paar dagen ook dat probleem in Firefox. Na één keer gebruik tv.kpn.com steeds Sorry er is iets mis gegaan.

Enige wat dan helpt is die pagina sluiten, cookies ervan wissen en weer openen. Maar zodra ik dan van zender wissel is het weer hele foute boel. Heel jammer.

Of dit de update van Firefox is of de wijziging naar tv.kpn.com weet ik niet. Kwam tegelijkertijd.

Overigens zie ik dat jullie dit bij Telfort hebben. Wat daar de link is voor online televisie weet ik niet. Het Thuis pakket van Telfort is nog niet overgezet naar KPN...


Hey @Ineke1204, welkom op het KPN forum. Leuk dat jullie hier aan de community een vraag stellen. 

Werkt tv.kpn.com niet (meer) op je laptop? Probeer dan eens een andere browser (Chrome, Edge, Safari of Firefox) én controleer of je browser nog up-to-date is! 

Is de browser voorzien van de nieuwste software? Leeg dan cache. Lees hier voor: Cache gehougen en cookies wissen voor Chrome.
Door een DNS wijzigingen aan onze kant kan het problemen opleveren. Dit zou vanzelf opgelost moet worden, maar kan je forceren door cache te legen. Indien problemen aanhouden, laat hier een bericht achter. Dan gaan we verder op onderzoek uit. 


En hoe leeg je cache bij Firefox?


En hoe leeg je cache bij Firefox?

Alsjeblieft @PeterG:

 


@Dennis Schreve 

Jij ook ( :wink:  ) bedankt :relaxed:


@Dennis Schreve

Jij ook ( :wink:  ) bedankt :relaxed:

Graag gedaan @PeterG! 👍🏼


u moet het cachegeheugen wissen na elke keer dat u uw laptop gebruikt om de snelheid van uw pc te verhogen                             

2 player games


Reageer