Skip to main content

Wij hebben het vernieuwde menu ontvangen en hebben moeite met dit programma.

 

Ten eerste als wij iets hebben opgenomen en het bekijken maar later verder willen kijken is het programma constant terug bij het begin.

Iets wat niet gebeurde bij het 'oude' menu!

 

Ten tweede kunnen wij niet meer bij het bekijken van de opname dit direct wissen. Dit was wel mogelijk bij het 'oude' menu.

Twee keer gele knop indrukken en we konden wissen.

 

Natuurlijk zijn we blij als er een verbeterd menu komt, maar deze varanderingen vinden wij echt geen verbetering.

Kan dit verholpen worden, want vooral het bekijken van opnames en niet verder kunnen kijken waar we gebleven zijn, is echt heel storend!!

Hmm, als ik hier een opname herstart, dat doe ik met :play_pause: , dan herstart ie op het punt waar ik gebleven ben. Hij vraagt het niet meer, hij doet dat gewoon. (heb je de ontvanger al eens herstart door deze ca. 1 minuut uit te zetten met de schakelaar achterop?)


Van die manier van wissen hoorde ik pas nadat ik omgezet was naar het nieuwe menu.

Ik deed en doe het altijd al door de opname te stoppen en van uit de opnamelijst te wissen. Dat gaat gelukkig wel. Al is de door jouw genoemde methode natuurlijk minder handelingen.


Hallo @Anke Feenstra, bedankt voor de feedback! :) 

Jammer genoeg werken sommige functionaliteiten niet meer na de nieuwe software? Dat is erg balen! Want we willen graag dat iedereen een verbeterde gebruikerservaring beleeft. 

Ten eerste als wij iets hebben opgenomen en het bekijken maar later verder willen kijken is het programma constant terug bij het begin.

Dat is gek, dat doet het hier bij mij thuis wel! Ik heb afgelopen week Zomergasten (duur: 180 min) in drie etappes gekeken. Ik kon steeds starten waar ik als laatste was gebleven. Welke tv-ontvanger heb je? 

 


Bedankt Peter je advies klopt!!

Bedankt Nadia voor je reactie. 

Nu kunnen we weer zonder frustratie kijken naar onze opnames. 👍😄


Dank voor de terugkoppeling! 🙂 Fijn dat het werkt!


. Fout geplaatst


Reageer