Skip to main content

Mijn itv doet het niet meer op mijn croomboek  wat kan ik doen


Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Hoi @Arijan en welkom op het forum! Wat gebeurt er precies wanneer je iTV op je Chromebook gebruikt? Krijg je een foutmelding te zien? Gebruik je op je Chromebook de webbrowser of de app? Ik hoor het graag! 


Hoi Sanne,

Ik gebruik de app itv maar blijft rondjes draaien en zwart beeld


Check, heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Mocht dit gelukt zijn en mocht je hetzelfde zien, wil je dan eens inloggen met je abonneenummer en pincode i.p.v. je MijnKPN account en vice versa? Hier kun je vinden hoe je je abonneenummer en pincode opvraagt/wijzigt. Mocht dit niet helpen, wil je dan kijken of je Google Chrome een update kan geven? Ik ben benieuwd of je dan weer kunt kijken! 


Hoi Sanne was vanmiddag bezig op mijn chroombook en ging weer naar de app en tot  tmijn verbazing kreeg ik weer itv


Goed om te lezen @Arijan! Wat de oorzaak was durf ik dan niet te zeggen… Als er nog eens vragen zijn ben je welkom.


Beste KPN, mijn vader heeft een Asus Chrombook gekocht en ik wilde daar de KPN itv app op zetten. Dat is ook gelukt. Maar zo gauw je een zender aantikt, krijg je een zwart scherm en hangt de app. Ik heb zowel via email adres als via abonneenr ingelogd. Beide geven hetzelfde probleem.

Ga ik via de browser en log ik in met het abonneenr / pincode, dan werkt het wel. 


Hoi @Joshua66 welkom op het forum! De app is eigenlijk bedoeld voor tablets en toestellen met android. Op chromebooks (met ChromeOS) kan dit soms problemen geven. Op chromebooks kun je dus vaak beter de browser versie gebruiken.
Zoals hierboven genoemd kan dit ook komen omdat chrome niet de laatste versie heeft.