Skip to main content

Neem sinds ong. een week diensten af bij KPN. Het internet werkt prima alleen ervaar ik nog wat issues met TV kijken. Met name TV kijken via de iTV app lukt op geen enkel apparaat. Ik kan inloggen en een overzicht krijgen van alle zenders, zodra ik een zender selecteer krijg ik de melding: “Log opnieuw in”, Je bent uitgelogd. Klik op “OK” om opnieuw in te loggen. (403-10146).
Deze melding krijg ik zowel in de iOS app, in de app van GoogleTV en op de site tv.kpn.com. Kan het zijn dat de diensten nog niet volledig geactiveerd zijn?

Hoi @Rcontrol, welkom hier. 

ITV Online werkt dus helemaal nergens. Constant de foutmelding. De diensten thuis werken verder wel naar behoren? Want dan is het dus puur ITV Online die de problemen geeft. 

Krijg je de melding zowel op wifi als op draadloos internet? En op verschillende apparaten? 


Hoi @Bart_Z

Nee iTV werkt inderdaad nergens. Via wifi niet maar ook niet via mobiel internet. Ook niet via de KPN verbinding van mijn schoonouders 😉. De vraag ging hier alleen om iTV maar ik ben er inmiddels achter dat er meer zaken zijn die niet werken. Zo werkt op de TV+ kastjes (heb er 2) opnemen niet (krijg dan foutcode 3017), werkt terugkijken niet (krijg dan foutcode 3025) en kan ik ook geen films en series afspelen. TV kijken via de TV+ kastjes werkt wel naar behoren.
Ik moet er even aan toevoegen dat ik een eigen modem gebruik maar ook met de originele apparatuur heb ik deze problemen.
Heb zojuist ook telefonisch contact gehad met KPN en is er een ticket aangemaakt voor een meer technische afdeling. Wellicht dat die er dus ook al mee bezig zijn.


@Rcontrol

De KPN ITV app is nog volop in ontwikkeling.

De app zit wel op de tv begrijp ik.

En je hebt ook je tv abonnement nummer (2000000xxxx) en pincode ingevuld? 

Werken de andere app's wel op de tv? 

 

Foutcode 3025, zie hier.

 

P.S.

Via de KPN tv decoder heb je zo wie zo een mooier beeld.


Er zijn ontwikkelingen gaande. De iTV app begint nu te werken op in elk geval mijn telefoon en iPad. Denk dat KPN het ticket heeft opgepakt.

Om je vraag nog te beantwoorden: ik heb met zowel KPN ID en abonnements nummer geprobeerd in te loggen. In beide gevallen kom ik in de app maar werd ik er direct weer uitgelogd zodra ik een stream probeerde te starten.

De oplossing die geboden wordt voor foutcode 3025 is bij mij nog niet de oplossing.

 


Ondertussen zijn alle problemen opgelost. Mocht ik nog feedback krijgen vanuit KPN dan zal ik die hier nog even achterlaten.


Hallo @Rcontrol 

Waar jij last van had was een probleem op een van onze server-applicaties. Waarbij onder bepaalde omstandigheden accounts corrupt raakten. We kwamen hier gister achter en hebben daar eerder vandaag een fix voor uitgerolt. We hebben daarna alle accounts die corrupt waren geraakt gefixt.


Hallo @Jeroen-bart Engelen,

Dank voor de feedback en met name natuurlijk de oplossing!