Skip to main content

Als ik thuis BBC online willen kijken of opname wil bekijken via itv app krijg ik de melding dat deze zender buitenshuis niet beschikbaar is. Maar ik ben gewoon thuis en aangesloten op wifi.

Opnamen van o.a. BBC First zijn alleen via de decoder te kijken. Van de overige BBC zenders zou ik het niet weten, maar denk haast dat dat hetzelfde is.

LIVE kijken van BBC First, One en Two zou wel moeten kunnen via de app.


Dank voor je reactie. Helaas kan live kijken van BBC ook niet via app of via website. Ik las bij oudere berichten dat er dan bij KPN iets verkeerd staat


Hi @anleoc, welkom op het forum. 

Dank voor je reactie. Helaas kan live kijken van BBC ook niet via app of via website. Ik las bij oudere berichten dat er dan bij KPN iets verkeerd staat

Dit hoort gewoon te werken. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien als je dat probeert? En lukt NED1 wel? 


Beste Alex 

Bedankt voor je antwoord. Na diverse keren gebeld te hebben met KPN is er uiteindelijk een monteur langs gekomen. Een paar weken geleden is er een glasvezelbreuk in de straat geweest. De monteur heeft ontdekt dat bij de reparatie en het testen in de distributiekast in de wijk het verkeerd was aangesloten in distributiekast. Er was een kruising ontstaan. Oftewel wij bleken aangesloten te zijn op de kabel van de buren.…

Opgelost dus. 


Beste Alex 

Bedankt voor je antwoord. Na diverse keren gebeld te hebben met KPN is er uiteindelijk een monteur langs gekomen. Een paar weken geleden is er een glasvezelbreuk in de straat geweest. De monteur heeft ontdekt dat bij de reparatie en het testen in de distributiekast in de wijk het verkeerd was aangesloten in distributiekast. Er was een kruising ontstaan. Oftewel wij bleken aangesloten te zijn op de kabel van de buren.…

Opgelost dus. 

Oef! Fijn dat alles weer werkt. 

Bedankt voor de afmelding hier. :relaxed: