Skip to main content

Zet net de tv aan en merk dat alle nederlandse zenders (glas) verdwenen zijn. Vanmiddag waren alle zenders er nog, nu om 17.00 geen enkele meer te vinden.

Beste @TMG1961 

Gaat het om de glaszenders? (661 t/m 670) En welke TV ontvanger heb je?


Beste @TMG1961 

Gaat het om de glaszenders? (661 t/m 670) En welke TV ontvanger heb je?

Gaat inderdaad om de glas zenders. Heb een HMB2260. Heb de ontvanger een herstart gegeven en toen waren de zenders terug. Ik heb de hele energie spaarstand aan staan. Misschien dat get daardoor kont. Voorheen met dezelfde instelling geen problemen ook niet na opstarten uit diepe slaap 


Gaat inderdaad om de glas zenders. Heb een HMB2260. Heb de ontvanger een herstart gegeven en toen waren de zenders terug. Ik heb de hele energie spaarstand aan staan. Misschien dat get daardoor kont. Voorheen met dezelfde instelling geen problemen ook niet na opstarten uit diepe slaap 

@TMG1961 soms wilt ie spaarstand nog wel eens problemen geven. Ik heb de 5202, maar die spaarstand heb ik mooi uit staan. 


@Dennis Schreve Ik heb de spaarstand aan staan sinds deze beschikbaar is en vandaag de eerste keer dat ik dit probleem had. Voorheen werkte alles gewoon zonder problemen. Ik laat de spaarstand aanstaan, mocht het nog eens gebeuren dan weet ik dat een herstart het probleem oplost. Doet het dat niet dan neem ik wel contact op.


Vandaag ook weer alle glaszenders verdwenen na aanzetten van de tv ontvanger. Blijkbaar gaat er toch iets niet helermaal goed als de ontvanger uit diepe slaap gehaald wordt. HTML versie 4.117.211 en NMC versie 8.0.116_2