Skip to main content
Al maanden probeer ik vergeefs ITVOnline te gebruiken via verschillende PC systemen hier in huis.

Wat ik ook probeer, ITVOnline werkt niet of bijzonder slecht.



Echt waardeloos en onbegrijpelijk.



Te meer omdat ITVOnline deel uitmaakt van het abonnement waarvoor wij als KPN-abonnees stevig voor betalen en op dit forum KPN-abonnees die met hetzelfde probleem worstelen vaak door KPN-medewerkers worden afscheept met nietzeggende antwoorden als om een oplossing voor het slecht functionerende ITVOnline wordt gevraagd.



Mijn vragen:


  • Wat gaan jullie als KPN aan het ITVOnline-onderdeel doen zodat die als vanouds weer te gebruiken is door KPN Abonnees?
  • En, op welke termijn kunnen KPN-abonnees een structurele, goedwerkende vervanging voor dit rommelige en op PC systemen zeer gebrekkig werkende product verwachten?

Graag niet met van die simpele en loze vragen komen als: 'Wat voor een internet browser of OS gebruikt u?' of iets dergelijks, maar liever met een antwoord waar KPN-abonnees echt iets aan hebben.
Ik snap niet waar u het over heeft, hier werkt het als een tierelier.
Dag Frank, welkom op het forum.



Ik kan dit ook niet plaatsen en twijfel nu ook hoe ik hierop moet reageren. In jouw bericht lees ik kort samengevat: het werkt niet maar stel geen vragen over de software of apparatuur. Dan begin ik al met een achterstand. Ook lees ik niets over wat er precies niet werkt en eventuele foutcodes die je ziet.



Op basis hiervan kan ik er niets zinnigs over zeggen. Mocht je wel bereid zijn om dit te willen toelichten, dan helpen we je met alle plezier. Het is zeker niet mijn insteek om onnozele antwoorden te geven.



Ik hoor graag van je.
Graag niet met van die simpele en loze vragen komen als: 'Wat voor een internet browser of OS gebruikt u?' of iets dergelijks, ...

Welk(e) OS(sen) gebruik je?

Welke Internet browser(s) gebruik je?

Wat voor een moeilijkheden ervaar je?