Skip to main content

Gaat over ziggo sport

Hoi @Gerard 65, welkom bij ons op het forum. Je hebt een vraag over het Ziggo Sport Totaal pakket begrijp ik? Wat is je vraag daarover? Ik weet nu niet waar het over gaat.


Ik had aangegeven dat ik de motorsport niet meer kan zien en dat het nu via ziggo sport gaat, als ik dat wil : kost het me weer €15 per maand extra. Gevraagd of jullie iets voor me konden betekenen maar nee hoor !! Als nieuwe klant krijg je bij providers alles voor elkaar maar zoals ik : al jaren klant bij kpn krijg niets geen korting of wat dan ook. Heb ook aangegeven dat ik net zo goed kan overstappen naar ziggo maar ook daar hebben jullie schijt aan. Vind het heel dom van kpn dat ze zo vaste klanten behandelen. Met niet zo,n vriendelijke groet : Gerard Verfuurden 


Dank je voor de toelichting. Het Ziggo Sport Totaal pakket is voor iedereen inderdaad 14,99 per maand, dat is voor zowel bestaande als nieuwe klanten het geval. Er zijn geen acties met dit zenderpakket, het maandbedrag is voor iedereen hetzelfde. Daar kunnen we niets aan veranderen.

Als er acties zijn voor het zenderpakket zal je dat op onze website zien staan en in MijnKPN als je kijkt bij de beschikbare pakketten. 


MotoGP is van Eurosport naar Ziggo Sport gegaan qua rechten inderdaad.

En Ziggo Sport is een betaalpakket, daar is niets aan te doen. Ziggo Sport heeft er ook voor gekozen om het niet met het Sport On Demand deel aan te bieden. Om het te zien is afname van het pakket onvermijdelijk.

Maar… ze hebben wel een véél uitgebreidere aandacht voor MotoGP, ook de lagere klassen. Ook Race Café gaat voor een heel groot deel nu daar over.

Het is die 14,99 echt wel waard als je liefhebber bent lijkt mij.

Ziggo klanten die álles van de MotoGP willen zien zullen ook het pakket moeten afnemen. Niet alles is live via het hoofdkanaal wat bij Ziggo in het basispakket zit.

Gerard 65 schrijft: Met niet zo,n vriendelijke groet

Die kan je beter aan Ziggo Sport richten (of Eurosport). KPN kan er uiteraard niets aan doen.

Als nieuwe klant krijg je bij providers alles voor elkaar

Ook nieuwe klanten dienen voor Ziggo Sport direct 14,99 te betalen.