Skip to main content

Hwt lukt mij niet om de AB van TV+ te koppelen met de JBL sounbar. SB120.  Deze is gekoppeld optisch aan de tV+. 

Gekuid is er wel maar het volune hoog/laag wertk niet

Wie heeft er nog tios? 

Goedemorgen @TjallingH en bedankt voor jouw bericht :)
Mijn eerste advies is om dit artikel op onze kennisbank eens door te nemen waarin (o.a.) wordt uitgelegd hoe je de tv+ afstandsbediening kunt koppelen met een geluidsinstallatie. Wil je ons laten weten of je er aan de hand van deze informatie nog bent uitgekomen?


Ik heb zeker 10 minuten verschillende codes gebrobeerd via de volume uit en de 0 te koppelen maar krijg het niet werkend. Dus het lukt mij niet op de door jou aangegeven manier


Ik heb zeker 10 minuten verschillende codes gebrobeerd via de volume uit en de 0 te koppelen maar krijg het niet werkend. Dus het lukt mij niet op de door jou aangegeven manier

Als het via de stappen uit het Kennisbank artikel niet lukt en het lukt ook niet via de aanvullende codes die je hebt geprobeerd, dan ben ik bang dat het niet gaat werken @TjallingH :( Uiteraard zal ik het signaal wel doorzetten!


Zie ook hier. 

Snelcode lijst

Denon 1

Panasonic 6

Harman Kardon 2

Sony 7

Marantz 3

Yamaha 8

Philips 4

Bose 9

Onkyo 5

JBL 0

 

JBL code 0 zo te zien.

 

Afstandsbediening afstemmen op de geluidsinstallatie

Wil je met deze afstandsbediening ook het volume van je home cinema-set kunnen bedienen? Volg dan deze stappen:

  1. Kijk of je tv-merk in de snelcodelijst hieronder staat. Zo ja, onthoud het nummer.
  2. Houd de muteknop + het snelcodenummer tegelijk ingedrukt, tot het rode lampje op de afstandsbediening brandt. Je kan nu beide knoppen loslaten.
  3. Druk kort op p+. Het lampje op de afstandsbediening knippert 1 keer rood
  4. Druk op OK. Het lampje knippert 2 keer rood. De afstandsbediening is nu afgestemd op je geluidsinstallatie.
  5. Controleer of de knoppen voor volume en mute werken. Heb je de afstandsbediening niet ook afgestemd op je tv? Dan werkt de TV aan/uit knop nu ook om je geluidsinstallatie aan en uit te zetten. 
    Werkt het niet? Herhaal punt 2 t/m 4 tot het wel werkt. We proberen onder water steeds een andere code. 

@joop2011 Dat zou id moeten werken...maar na een minuut of 10 via deze  methode:

Werkt het niet? Herhaal punt 2 t/m 4 tot het wel werkt. We proberen onder water steeds een andere code. 

Nog niet werkt, wat dan????

 


Niemand die een oplossing heeft? 

Iemand anders een tip voor een goede universele AB die ook de KPN box kan bedienen via bluetooth en de soundbar via IR?

 


Reageer