Hwt lukt mij niet om de AB van TV+ te koppelen met de JBL sounbar. SB120. Deze is gekoppeld optisch aan de tV+.
Gekuid is er wel maar het volune hoog/laag wertk niet
Wie heeft er nog tios?
Hwt lukt mij niet om de AB van TV+ te koppelen met de JBL sounbar. SB120. Deze is gekoppeld optisch aan de tV+.
Gekuid is er wel maar het volune hoog/laag wertk niet
Wie heeft er nog tios?
Goedemorgen
Mijn eerste advies is om dit artikel op onze kennisbank eens door te nemen waarin (o.a.) wordt uitgelegd hoe je de tv+ afstandsbediening kunt koppelen met een geluidsinstallatie. Wil je ons laten weten of je er aan de hand van deze informatie nog bent uitgekomen?
Ik heb zeker 10 minuten verschillende codes gebrobeerd via de volume uit en de 0 te koppelen maar krijg het niet werkend. Dus het lukt mij niet op de door jou aangegeven manier
Ik heb zeker 10 minuten verschillende codes gebrobeerd via de volume uit en de 0 te koppelen maar krijg het niet werkend. Dus het lukt mij niet op de door jou aangegeven manier
Als het via de stappen uit het Kennisbank artikel niet lukt en het lukt ook niet via de aanvullende codes die je hebt geprobeerd, dan ben ik bang dat het niet gaat werken
Snelcode lijst
Denon 1
Panasonic 6
Harman Kardon 2
Sony 7
Marantz 3
Yamaha 8
Philips 4
Bose 9
Onkyo 5
JBL 0
JBL code 0 zo te zien.
Wil je met deze afstandsbediening ook het volume van je home cinema-set kunnen bedienen? Volg dan deze stappen:
Werkt het niet? Herhaal punt 2 t/m 4 tot het wel werkt. We proberen onder water steeds een andere code.
Nog niet werkt, wat dan????
Niemand die een oplossing heeft?
Iemand anders een tip voor een goede universele AB die ook de KPN box kan bedienen via bluetooth en de soundbar via IR?
Het is gelukt!
KPN Box via HDMI aan de TV
Soundbar via HDMI aan HDMI (ARC) aan de TV.
In de TV aangegeven dat het geluid via HDMI ARC moet gaan
Na veel pogingen via de handmatige code (9 voor TCL in mijn geval) kan ik nu via de knop KPN de TV, soundbar en de KPN box aan en uitzetten en het geluid van de soundbar bedienen.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.