Skip to main content

Vanavond wordt de Johan Cruyff schaal op ESPN uitgezonden in UHD. Is hier bij KPN een apart kanaal voor op is dit standaard op ESPN 1?

@renebennie Kanaal 14 ESPN :soccer:


De "UHD" uitzending is niet op kanaal 14 maar op kanaal 694.

Je zult dan wel het "4K" pakket moeten afnemen.


Kanaal ESPN 14 bestaat volgens mij niet. Gaat niet verder dan 12. Ben jij niet in de war met Ziggo kanaal 14?


ESPN HD zit op kanaal 14.

ESPN "UHD" ofwel HD-HDR zit op kanaal 694.


Kanaal ESPN 14 bestaat volgens mij niet. Gaat niet verder dan 12. Ben jij niet in de war met Ziggo kanaal 14?

Nee hoor, Kanaal 14 kun je hem gewoon kijken, anders altijd nog bij Fox op 16 als ik zo naar de gids kijk.


@NHendriks, De vraag gaat over ESPN in "UHD" en die zit op kanaal 694.


@NHendriks, De vraag gaat over ESPN in "UHD" en die zit op kanaal 694.

Klopt, ik reageer enkel op het statement dat kanaal 14 niet zou bestaan 😉

 

Beetje onhandig verwoord misschien, dat wel 😅


Bedankt voor alle tips.  Het gaat helemaal goedkomen. Kanaal 14 inmiddels gevonden


@NHendriks, De vraag gaat over ESPN in "UHD" en die zit op kanaal 694.

Klopt, ik reageer enkel op het statement dat kanaal 14 niet zou bestaan 😉

Dan is de tekst "kun je hem gewoon kijken" wellicht wat misleidend.


@NHendriks, De vraag gaat over ESPN in "UHD" en die zit op kanaal 694.

Klopt, ik reageer enkel op het statement dat kanaal 14 niet zou bestaan 😉

Dan is de tekst "kun je hem gewoon kijken" wellicht wat misleidend.

Vandaar ook mijn edit op datzelfde bericht waar ik dat zei 


Kanaal ESPN 14 bestaat volgens mij niet. Gaat niet verder dan 12. Ben jij niet in de war met Ziggo kanaal 14?

 

Kanaal 14 bestaat al heel erg lang bij KPN.

Hier zat vroeger FOX op, zit nu op kanaal 16.

Op 14 zat daarna FOX sport en dat is nu ESPN en is gratis voor alle KPN klanten.

En er zitten nog veel en veel meer kanalen bij KPN.

 

Maar inderdaad, de vraag gaat over ESPN in UHD (4K) en dat is zoals door @wjb aangegeven op kanaal 694 en hiervoor moet je het 4K pakket en de 4K decoder hebben. 


ESPN en is gratis voor alle KPN klanten.

Dat is natuurlijk niet waar, daar betaal zelfs ik, als voetbalhater, €2,50 per maand aan voetbaltax voor. Dat zie je natuurlijk niet terug op de factuur (zit in de basisprijs) maar dat is wel wat elke abonnee moet bijdragen aan dat achterlijke spelletje dat ze voetbal noemen.


Mooi beeld dat ESPN UHD op 694. Heb alleen de foto een beetje raar genomen: 😂🤣

Geef die man een lolly 🍭 past precies in zijn mondje! 😂🤣


Bedankt voor alle tips.  Het gaat helemaal goedkomen. Kanaal 14 inmiddels gevonden

@renebennie dan kijk je op 14 in HD, niet in UHD. 


Als die kleuren werkelijk zo zijn als op die foto dan moet ik zeggen dat ik dat ronduit verschrikkelijk vind. Er zit veel te veel rood in dat beeld. Heb je ooit wel eens iemand gezien die zo'n roze huid heeft.


Als die kleuren werkelijk zo zijn als op die foto dan moet ik zeggen dat ik dat ronduit verschrikkelijk vind. Er zit veel te veel rood in dat beeld. Heb je ooit wel eens iemand gezien die zo'n roze huid heeft.

Nee ligt helaas aan de camera van mij. In het echt ziet er anders uit, camera’s geven helaas een vertekend beeld. 


Heb je ooit wel eens iemand gezien die zo'n roze huid heeft.

Ja, miss piggy! 🐷😂🤣


Ziet er uitstekend uit!


HDR espn is erg donker beeld net als bij de ek HDR zender. 

Nee ligt niet aan me tv die is door  ISF kalibratie ingesteld dus daar ligt niet aan ! Veder is HDR altijd goed bij game en Disney en Netflix en zo 

heb een sony tv uit 2019 
 

Maar iedereen veel plezier met wedstrijd


HDR espn is erg donker beeld net als bij de ek HDR zender. 

Nee ligt niet aan me tv die is door  ISF kalibratie ingesteld dus daar ligt niet aan ! Veder is HDR altijd goed bij game en Disney en Netflix en zo 

heb een sony tv uit 2019 
 

Maar iedereen veel plezier met wedstrijd

 

Hier niet, maar je moet in het menu van de arris wel hdr mode even op "auto' zetten.


HDR espn is erg donker beeld net als bij de ek HDR zender. 

Nee ligt niet aan me tv die is door  ISF kalibratie ingesteld dus daar ligt niet aan ! Veder is HDR altijd goed bij game en Disney en Netflix en zo 

heb een sony tv uit 2019 

Het welbekende HDR probleem waar blijkbaar nog steeds geen oplossing voor gevonden is.


HDR espn is erg donker beeld net als bij de ek HDR zender. 

Nee ligt niet aan me tv die is door  ISF kalibratie ingesteld dus daar ligt niet aan ! Veder is HDR altijd goed bij game en Disney en Netflix en zo 

heb een sony tv uit 2019 
 

Maar iedereen veel plezier met wedstrijd

 

Hier niet, maar je moet in het menu van de arris wel hdr mode even op "auto' zetten.

Dat staat ie ook al heb ik toen meteen zo ingesteld toen ik deze ontvanger kreeg maar toch bedankt 


HDR espn is erg donker beeld net als bij de ek HDR zender. 

Nee ligt niet aan me tv die is door  ISF kalibratie ingesteld dus daar ligt niet aan ! Veder is HDR altijd goed bij game en Disney en Netflix en zo 

heb een sony tv uit 2019 

Het welbekende HDR probleem waar blijkbaar nog steeds geen oplossing voor gevonden is.

Ja ik had het bij EK HDR ook al zo donker beeld en nu ook bij espn zal dan toch ergens iets fout gaan want nergens anders heb ik dat 


 


Ziet er goed uit !