Skip to main content

Ik had zojuist een monteur van KPN in huis, omdat het me alsmaar niet lukte om de drie DVS’s aan de praat te krijgen. Ook een langdurige telefoontje met de klantenservice hielp niet.

Blijkt dat het een fluitje van een cent was. Ik moest de knoppen DRIE seconden in gedrukt houden EN GEEN SECONDE LANGER! Op de site staat drie tot vijf seconden - en ik drukte denkelijk nog iets langer. ...

Zou erg fijn zijn als dat bij de instructie op de site erbij zou worden gezet - en als de klantenservice ervan op de hoogte was. Ik had duidelijk gezegd dat de eerste stap - knipperend aan/uit lampje - ook al niet werkte! Dat had bij de medewerker een lampje moeten doen branden….

 Had mij 70 euro bespaard!!!

 

Ik hoop dat iemand hier actie op onderneemt!

@anneketanneke Welkom op het forum.

Excuses voor de late reactie. Fijn om te lezen dat het nu goed werkt. Wel jammer dat daar een monteur voor nodig is geweest. 

Mag ik vragen waar je precies gezien hebt dat je het knopje 3-5 seconden ingedrukt moet houden? Dan kan ik het namelijk laten aanpassen! 


3 tot 5 sec is waar ik ook altijd vanuit ga. Daarom tel ik altijd tot 4.

Geen seconde langer dan 3 klopt dan natuurlijk niet. Blijkbaar hield je hem 6 seconde of nog langer in. Dat is 2x zo lang als 3.

De één telt natuurlijk sneller dan de ander. Dus 3-5 seconden is een prima uitgangspunt. 

En als dat niet lukt probeer het opnieuw terwijl je sneller of langzamer telt. 

Beetje duur klusje voor een monteur.