Skip to main content

Hallo Allen,

Mijn naam is Juraini Ferary, ben 27 jaar oud met een matig verstandelijk beperking, verder laat k me beperking niet in de weg staan en run k mijn eigen 24/7 internetradio, genaamd; Juraini RadioFM. Juraini RadioFM heeft ook net als 100% NL TV een televisie kanaal, waar veel beste muziek van Nederland voorbij komen, dat wilt Juraini dus ook bij Ziggo en KPN, maar ook bij Telfort.

Groet, Juraini

Hallo @juraini ,

KPN geeft naast een aantal landelijke radiostations alleen de officiële Provinciale en Lokale Radiostations door. En dat ook nog in een beperkt gedeelte van het land. 

Internetradiozenders worden niet door KPN doorgegeven. Daarvoor kun je beter een internetradio gebruiken. 

Maar speciaal voor eventuele nieuwsgierige meelezers zet ik hierbij een link naar jouw radiozender.

Veel succes met jouw radiostation!

https://onlineradiobox.com/nl/juraini/?cs=nl.juraini

 

 


Wat leuk dat je radio maakt. Ik heb dat ook 26 jaar bij een lokaal station gedaan. Leuke bezigheid.

Ik geef je, helaas, weinig geen kans om via de tv-kanalen van de providers beschikbaar te komen.

Men kan je zien via je Youtube kanaal neem ik aan. In smart tv's zit ook de youtube app. Deze is ook aanwezig in tv ontvangers van KPN en Ziggo.

Youtube is via ALLE providers via het INTERNET beschikbaar.

Ik zie dat @Noordzee je station al aan het promoten is! :thumbsup_tone3:


Hallo Allen,

 

Sorry voor gister, misschien was k even niet duidelijk genoeg. K heb inmiddels een YouTube kanaal op YouTube voor Juraini TV RadioBox. Dit is een 24 uurs per dag en 7 dagen per week videoclips vanuit YouTube. K wil dit dus op TV laten gebruiken, Zeg maar… Op Ziggo, KPN, Telfort.

 

Groet, Juraini


Oké @Noordzee Hartelijk dank voor het verder promoten! Maar wie heeft dit interactieve TV wel?

Groet, Juraini


Via de ontvanger v.d. provider worden alleen lineaire zenders doorgegeven. En On Demand van grote diensten als Videoland, Netflix, Amazon.

Diezelfde provider verbindt men ook met INTERNET. Waarmee men jou kanaal gewoon kan bezoeken/bekijken/beluisteren.:relaxed:

Youtube kanalen worden niet via ontvangers, via een zendernummer, doorgegeven. Je bent geen tv zender of commerciële on demand aanbieder (waar je gebruikers per afname jou voor betalen). Youtubekanalen kan men gewoon kijken via de youtube app. Bij KPN en Ziggo zit die ook in de ontvangers. In moderne Smart-TV's is ook gewoon Youtube aanwezig waarme men je kan bekijken. Verder kan het gewoon zien via laptop, smartphone e.d.

I.i.g. kan men je radio en “tv” via dit topic al vinden!

K heb inmiddels een YouTube kanaal op YouTube voor Juraini TV RadioBox.  K wil dit dus op TV laten gebruiken, Zeg maar… Op Ziggo, KPN, Telfort.

Dat kan dus via de boxen van Ziggo en KPN, die hebben ook een Youtube app. Verder heeft men natuurlijk Youtube via de laptop, smartphone, tablet en …. de Smart-televisie!


Hallo Allen,

 

Juraini Radio |Omroep Juraini is nu een van de grootste Nederlands publieke radiostation, met ons eigen slogan: ''Jouw hits, Jouw Omroep radio'', voor de hele inwoners van heel Nederland en Buitenland en is verder overal online te beluisteren en is ook een belangrijk onderdeel van Juraini Radio Groep in samenwerking met de Echte Vriendenbureau.


Vanaf 2 maart 2020 is de zender ‘in de lucht’ en vanuit verschillende dorpen/steden en landen maken wij wereldwijd heel veel mensen blij met onze urban, latin, latijns-muziek, bachata.

 

De zender richt zich op alle jongeren, jongvolwassenen en volwassenen en is in het bijzonder opgezet door; Juraini Ferary met een verstandelijke beperking om jongeren uit de randstad te bereiken.

 

De vraag is daarnaast aan de verschillende televisieprovider of jullie niet Juraini Radio |Omroep Juraini niet door kunnen streamen tot een kabelkrant, een van de grootste multimediale krant die informatie verspreidt via het het kabelnet voor de televisie.

 

Groet, Juraini


Als je een kabelkrant wilt opzetten dan raad ik de software van Phecap aan. Het wordt al jarenlang in Nederland ontwikkeld en een groot deel van de regionale kabelkranten maakt gebruik van deze software.

Daarna is het de taak om via de officiële weg contact te zoeken met de kabelaars, zoals KPN, Ziggo, CaiWay. 

Een forumbericht draagt daar niet aan bij. Je moet het echt officieel aanbieden. Maar houd wel rekening mee dat je ook wat moet afdragen. 


 

De vraag is daarnaast aan de verschillende televisieprovider of jullie niet Juraini Radio |Omroep Juraini niet door kunnen streamen tot een kabelkrant, een van de grootste multimediale krant die informatie verspreidt via het het kabelnet voor de televisie.

Om hier even verder op in te haken. Vroeger rond 1996 werden veel regionale kabelkranten overgenomen door grote partijen, die vaak een marktbereik hadden van vele miljoenen huishoudens. Denk aan HANM/NMC met NieuwsTV en Nieuws TV van Boom groep. Maar die bestaan al jaren niet meer, waardoor de kabelkranten weer regionaal uitgezonden worden. Rond 2004 klapte die bubbel, internet was een ware concurrent. Kortom ee is niet één groot kabelkrant bedrijf. KPN heeft er ook niks mee te maken, en fungeert enkel als doorgeefluik voor zulke zenders. Ze maken die dus niet zelf. 

Verder ben ik ook benieuwd waar je 24/7 kanaal staat? Ik zie enkel een videoclip op YouTube?


@juraini 

Dat is een losse videoclip. Alle video's op YouTube zijn 24 uur per dag 7 dagen in de week te bekijken. 

Eerder zei je dit:

"Ik heb inmiddels een YouTube kanaal op YouTube voor Juraini TV RadioBox. Dit is een 24 uurs per dag en 7 dagen per week videoclips vanuit YouTube."

Ik dacht dus dat het een livestream was die aan de lopende band uitzendt. Maar blijkbaar is het gewoon een YouTube kanaal zoals elke andere. 


Hi all, ik heb hier de directe links even weggehaald. Dit in verband met de huisregels en reclame.