Skip to main content

Goedemiddag,

 

kan iemand mij helpen met wat ik nodig heb om de tv aan te sluiten met deze kabel? Tijdens de verbouwing is het kastje die erbij hoorde kwijt geraakt. 
 

mvg, 

ilja 

Hallo @Jansenvanrhee , heb je wel een normale internetverbinding via KPN inclusief eventuele vaste telefoon?

 


hallo Jan!
Wij hebben een abonnement afgesloten met tv en internet zonder vaste telefoon. Het abonnement zal 23 december ingaan dus op dit moment hebben wij nog niks aangesloten. 


Hallo @Jansenvanrhee , hoe heb je nu internet dan thuis?

Zit er in de meterkast geen IS/RA-punt?

Anders een 'gratis’ monteur voor de installatie aanvragen als de kabel op de foto een KPN-kabel is, want zo kun je er niets mee, ook niet als die-het-zelver, mag ook niet in dit geval.

 


Hoi Jan,

 

ik heb zojuist kpn even gebeld met het probleem en er komt inderdaad een monteur! Bedankt voor u berichtje en nog een fijne dag gewenst! 
 

groetjes,

ilja


Hallo @Jansenvanrhee de kabel op jouw foto lijkt mij een groene coax-kabel zoals gebruikt door Ziggo. Daar zit normaal een kastje zoals dit aan vast. KPN kan hier niets mee.

 

Voor een KPN aansluiting ben je op zoek naar een (meestal) blauwe kabel met één van de volgende aansluitingen. Je vindt dit in de meterkast of in oudere huizen vaak in de woonkamer.

Een KPN monteur kan dit is/ra punt zo nodig (gratis) voor je aanpassen.