Skip to main content

Sedert 3 jaar heb ik draadloos internet van Kpn. Terugkijkend is het 1 groot drama geweest met dvs die niet gekoppeld kunnen worden en bevriezend beeld. De medewerkers weten ook meestal niet hoe het zit. Er is een paar keer iemand langs geweest, dan werkt het weer een tijdje. Na 3 jaar drama, toch maar besloten weer op kabel over te gaan. Net een kabel geleverd gekregen, de televisie heeft het nog nooit zo goed gedaan en nog nooit zo snel gereageerd.

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Peter1405 ,

Inderdaad,Een kabel is en blijft het beste.Helaas zijn daar niet alle medewerkers van op de hoogte.

Super dat het nu weer werkt!!


Met een dvs wordt geprobeerd  data te versturen via het electriciteitsnetwerk.  Maar dat is er helemaal niet voor geschikt! Fijn dat het met een kabel nu wel lukt.


KPN zegt ook altijd dat ze geen garantie geven voor kwaliteit bij tv kijken en internet via een DVS en ook geen ondersteuning geven als het niet goed werkt, dat is alom bekend.

 


Heel fijn dat je nu stabiele tv ontvangst hebt.:relaxed:

3 jaar modderen en toch een kabel kunnen leggen. Dan had je dat dus 3 jaar geleden meteen kunnen doen. Goedkoper in aanschaf, wat kost een stuk kabel nou t.o.v. DVS, en een absoluut storingsvrije stabiele verbinding. Sorry hoor, maar dat verbaasd me dan.

In ieder geval is het nu toch goed gekomen.

Mijn neef kon via zijn DVS niet eens HD kijken, SD ging wel. Terwijl er voldoende snelheid was en is. Na de omzetting naar HD van af 1 moest ie wel aanpassing doen met kabel onder de vloer door. Paar lullige meters.

Heel veel plezier van ongestoord tv kijken… en radio luisteren.:grinning:


Hoi @Peter1405 en welkom hier!

Wat leuk dat je jouw ervaring hier deelt. Drie jaar is een lange periode, ik ben blij om te horen dat 't nu opgelost is. De Draadloze Verbindingsset kan een uitkomst zijn als je echt geen kabels kan of wilt trekken in huis. Wel blijft het een indirecte verbinding, waardoor het gevoelig kan zijn voor verstoringen. De verbinding rechtstreeks via een kabel is altijd het beste, dat lezen we hier in jouw verhaal ook maar weer.

Als je nog eens ergens tegen aan loopt, of als je vragen hebt, kaart ze gerust aan hier op ons forum. Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers, die graag met anderen mee denken en ze op weg helpen. Daarnaast zijn wij als moderators ook aanwezig om te helpen waar nodig.