Skip to main content

Beste,

 

Sinds 13 januari heb ik een kpn abbonement.

Toen de monteur mijn glasvezel aankwam sluiten

Merkte hij dat mijn glasvezel nog niet was aangesloten en dat het kastje met de rode kabel door bouwwerkzaamheden opnieuw geplaatst moest worden. Dit is uiteraard gedaan en opgelost. Alleen zou de monteur ook mijn kabel voor interactieve tv verplaatsen naar de andere kant van de muur omdat de aansluiting verkeerd omzit coax waar mijn tv is geplaatst en de utp kabel als ik het goed heb of data kabel precies aan de andere kant zit als waar ik hem wil hebben. De monteur die kwam zou het voor me doen alleen heb ik nooit meer een reactie gehad hoe kan ik dit als nog oplossen want hij zij mij dat dit kosteloos was?

Dag @Eloy777. Van harte welkom hier. Uit je verhaal maak ik op dat er een monteur langs is geweest voor de installatie van glasvezel, maar KPN NetwerkNL nog niet klaar was. Dit is nu opgelost, maar de bekabeling voor iTV is nog niet in orde gemaakt. Je meldt dat je sinds 13 januari een abonnement hebt. Wat is de reden dat je hier nu contact over opneemt? En hoe is/zijn je tv-ontvanger(s) nu aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op je Experia Box?

Het vervelende is dat de monteur niet gebeld heeft om aan te geven dat er nog iets moest gebeuren met de bekabeling voor iTV. Ik kan daarmee ook niet controleren wat er door de monteur is toegezegd. Ik kan je niets beloven, maar ga kijken of ik hierin nog iets voor je kan betekenen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste natasja,

Ik heb me gegevens aangepast de kabel van mijn ontvanger is rechtstreeks verbonden met mijn tv


Hallo @Eloy777. Bedankt voor je reactie. En hoe is je tv-ontvanger verbonden met je modem op dit moment? Je kunt je tv-ontvanger wel gewoon bekabeld aansluiten op je modem? Het is mij nog niet helemaal duidelijk waarom de aanpassing moet worden gedaan. Ik vind geen notities terug over een vervolginstallatie en ik zie ook dat je hier nog niet eerder contact over hebt gehad. Ik heb nog even binnen de organisatie overlegd, maar heb niet meer de mogelijkheid om een vervolginstallatie in te plannen. Wat je nog zou kunnen overwegen, is om een servicemonteur aan te vragen.


Dag @Eloy777. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag. 


Beste Natasja,

Het probleem met de coax kabel is inmiddels opgelost. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag een brief.

Sedgewick

Afdeling infraschade

Betreft aansprakelijkstelling en vordering

 

Op 13/01/2020 werd een storing gemeld bij kpn netwerknl deze schade werd toegebracht tijdens werkzaamheden die door of in opdracht van u of uw bedrijf zijn uitgevoerd??? 

Ik moet ineens 395,05 euro betalen? 

Mijn ftu is vervangen en nt instalatie solo?

Ik begrijp er echt niks van hoe dit kan.

Ik neem een kpn abbonement in mijn nieuwbouw woning en nu moet ik een schade betalen terwijl mij dit nooit verteld is bij kpn of ergens voor getekend heb?

 

 

 

 

 


Beste Natasja,

Het probleem met de coax kabel is inmiddels opgelost. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag een brief.

Sedgewick

Afdeling infraschade

Betreft aansprakelijkstelling en vordering

 

Op 13/01/2020 werd een storing gemeld bij kpn netwerknl deze schade werd toegebracht tijdens werkzaamheden die door of in opdracht van u of uw bedrijf zijn uitgevoerd??? 

Ik moet ineens 395,05 euro betalen? 

Mijn ftu is vervangen en nt instalatie solo?

Ik begrijp er echt niks van hoe dit kan.

Ik neem een kpn abbonement in mijn nieuwbouw woning en nu moet ik een schade betalen terwijl mij dit nooit verteld is bij kpn of ergens voor getekend heb?

 

 

 

 

 

@Natasja Ik tag je even zodat je dit bericht sneller leest. Interventie lijkt gewenst


Hoi @Eloy777! Ik reageer ook even in dit topic. Het gaat nu om een ander probleem, dan waar je in eerste instantie het topic voor hebt aangemaakt. Allereerst, goed om te horen dat het kabelprobleem voor de tv-aansluiting nu is opgelost. 

Een onverwacht factuur ter waarde van €395,- is nou niet bepaald een leuke verassing. :confounded:
Er is destijds een ticket ingeschoten, voor de onderaannemer, om de oranje/rode glasvezelkabel te repareren. De onderaannemer heeft de schade herstelt. Het dossier voor de reparatie is overgedragen aan Sedgwick Nederland TPA B.V.  Zij hebben je dan ook dit factuur gestuurd.


Vanaf dit punt kunnen wij helaas niets voor je betekenen. De communicatie gaat nu via de externe partner. 
Wat ik je wil adviseren is contact opnemen met de klantenservice van Segdwick (088 286 66 66) en aangeven dat je het niet eens bent met het factuur.

 

 


Dag @Eloy777. Heb je inmiddels contact gehad met Sedgewick? Ik hoop dat het spoedig wordt opgelost. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.


Hey Natasja,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels sedgwick gebeld, en moest een mail sturen naar het bedrijf heb inmiddels 2 x een mail verstuurd al 4 dagen geleden maar nog steeds geen reactie.

Mvg,

 

Eloy


Dag @Eloy777. Ik durf je zo niet te zeggen binnen hoeveel dagen e-mails doorgaans in behandeling worden genomen. Je kunt dat eventueel nog telefonisch navragen bij Sedgewick via telefoonnummer 088-2866666. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je graag zo snel mogelijk meer duidelijkheid wilt. In ieder geval goed om te lezen dat je inmiddels iemand van Sedgewick hebt gesproken. Ik hoop van harte dat het spoedig wordt opgelost.


Beste Natasja,

Ik heb inmiddels nog geen reactie en krijg ze  niet te pakken…

Mijn vraag aan jou is kun jij bijv inzien of er contact is geweest met sedgwick over de situatie. Ik neem aan dat jullie werkzaam zijn bij kpn? Of iedergeval sedgwick of netwerkkpn al contact opgenomen hebt met jullie?

 

Mvg,

 

Eloy


Dag @Eloy777. Bedankt voor je bericht. De afhandeling van facturen door schade verloopt via Sedgewick. Eenmaal overgedragen aan Sedgewick, kan ik niets inzien helaas. Je kunt, als je dit nog niet hebt gedaan, het beste opnieuw een mail sturen naar Sedgewick. 


Reageer