Skip to main content
Beantwoord

Kabel tv ontvanger stuk

  • August 9, 2020
  • 7 reacties
  • 381 keer bekeken

Hallo, 

De kabel van de tv ontvanger is stuk. Kan ik deze ergens kopen of bij jullie krijgen? 
We hebben het namelijk geprobeerd op één van onze andere ontvangers en helaas, niets. 

Hoor graag van jullie. 

 

Groeten, 

Miranda

Beste antwoord door Erik van KPN

Ah, nee in dit geval kun je beter de hele ontvanger wisselen, @JuffrouwMier. De snelste manier daarvoor is, als je alleen maar 1853's hebt, met deze servicetool. Mocht dat niet lukken, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer, dan regel ik dit voor je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @JuffrouwMier 

Over welke kabel heb je het dan? Zou je een foto kunnen plaatsen? Dan kan ik je eventueel verder helpen.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 10, 2020

Hoi @JuffrouwMier, welkom op het forum! Ik ben, net als Dennis, benieuwd om welke kabel het gaat :) In de meeste gevallen kunnen we dat dan ook gewoon vervangen. Dus laat even weten om welke kabel het gaat, en wat tv ontvanger het is (type), en vul je forumprofiel in. Dan helpen we je verder.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 10, 2020

HDMI kabel en UTP kabel kan je inderdaad gewoon kopen.

Als het de kabel van de voeding is, dan krijg je van KPN een nieuwe voedings adapter.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2020

Hi, 

Het gaat inderdaad om de voedingskabel van de Motorola VIP 1853. 
Kan ik deze gewoon ophalen bij een KPN winkel? 

 

 


  • August 17, 2020

Hi, 

Het gaat inderdaad om de voedingskabel van de Motorola VIP 1853. 
Kan ik deze gewoon ophalen bij een KPN winkel? 

 

 

Hallo @JuffrouwMier , ik zou even KPN bellen, dan wort de decoder gratis omgeruild voor een nieuwer type en ben je weer helemaal bij.

De 1853 is verouderd.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 17, 2020

Helemaal eens met JanD, 1853 is inderdaad heel erg oud.

Bel KPN of wacht op een moderater. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2020

Ah, nee in dit geval kun je beter de hele ontvanger wisselen, @JuffrouwMier. De snelste manier daarvoor is, als je alleen maar 1853's hebt, met deze servicetool. Mocht dat niet lukken, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer, dan regel ik dit voor je.