Skip to main content

Hallo, 

De kabel van de tv ontvanger is stuk. Kan ik deze ergens kopen of bij jullie krijgen? 
We hebben het namelijk geprobeerd op één van onze andere ontvangers en helaas, niets. 

Hoor graag van jullie. 

 

Groeten, 

Miranda

Beste @JuffrouwMier 

Over welke kabel heb je het dan? Zou je een foto kunnen plaatsen? Dan kan ik je eventueel verder helpen.


Hoi @JuffrouwMier, welkom op het forum! Ik ben, net als Dennis, benieuwd om welke kabel het gaat 🙂 In de meeste gevallen kunnen we dat dan ook gewoon vervangen. Dus laat even weten om welke kabel het gaat, en wat tv ontvanger het is (type), en vul je forumprofiel in. Dan helpen we je verder.


HDMI kabel en UTP kabel kan je inderdaad gewoon kopen.

Als het de kabel van de voeding is, dan krijg je van KPN een nieuwe voedings adapter.

 


Hi, 

Het gaat inderdaad om de voedingskabel van de Motorola VIP 1853. 
Kan ik deze gewoon ophalen bij een KPN winkel? 

 

 


Hi, 

Het gaat inderdaad om de voedingskabel van de Motorola VIP 1853. 
Kan ik deze gewoon ophalen bij een KPN winkel? 

 

 

Hallo @JuffrouwMier , ik zou even KPN bellen, dan wort de decoder gratis omgeruild voor een nieuwer type en ben je weer helemaal bij.

De 1853 is verouderd.


Helemaal eens met JanD, 1853 is inderdaad heel erg oud.

Bel KPN of wacht op een moderater. 


Ah, nee in dit geval kun je beter de hele ontvanger wisselen, @JuffrouwMier. De snelste manier daarvoor is, als je alleen maar 1853's hebt, met deze servicetool. Mocht dat niet lukken, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer, dan regel ik dit voor je.