Skip to main content

Ivm overname Oxxio door Kpn zouden wij kadootje krijgen in de vorm van ESPN compleet voor 1 jaar. Staat niet bij ons pakket. Hoe verkrijgen wij dit kadootje?

Hallo @Ankenjo, welkom op het KPN forum! Om je welkom te heten bij KPN, krijg je van ons een welkomstcadeau: een jaar lang gratis ESPN compleet. Je kunt dit welkomstcadeau zelf activeren via MijnKPN. Je kunt ESPN Compleet alleen gratis aanzetten als je nog geen ESPN Compleet in jouw pakket hebt. Als je al ESPN Compleet hebt, kan je kiezen voor drie maanden gratis Pluspakket. Ook dit kun je aanzetten via MijnKPN.

Lukt het niet, dan raad ik je aan even telefonisch contact met ons op te nemen. We helpen je hier dan graag bij. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

 

*Admin 08-12: contactgegevens toegevoegd


@Denise_ en wat krijgen de Oxxio klanten die geen sport fan zijn? Krijgen die 12 × € 12,99 korting?


@Denise_ en wat krijgen de Oxxio klanten die geen sport fan zijn? Krijgen die 12 × € 12,99 korting?

Nee, zo werkt het helaas niet. 


Dat heb ik eerder al geprobeerd Denise. Dat werkt niet. De enige optie is kopen van ESPN compleet. Nergens in mijn kpn wordt de optie geboden voor deze aanbieding. 


In dat geval raad ik je aan even telefonisch contact met ons op te nemen, @Ankenjo. We helpen je hier dan graag bij. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Gedaan en gelukt. Dank Denise