Skip to main content

Heel vreemd, ik voer precies de juiste procedure uit…kan inderdaad de tv harder en zachter en aan/ uit zetten met de kpn afstandsbediening.

maar dan moet je het opslaan met ‘ok’, en daarna werkt harder/zachter niet meer. Kan de tv wel aan en uizetten , maar volume instelling werkt niet.

iemand een idee?

Met de snelcode procedure? Daar heb ik ook altijd wat ruzie mee.

Voor ik je de merkcode instructies ga geven wil ik even weten welke afst.bed. van kpn het is.

 


Nummer 1.

Inderdaad met de snelkeuze nummer 4 voor philips. En dan werkt alles, maar dan moet je het met “ok” opslaan.

en het lijkt wel alsof dat niet lukt.


Oké.

Doe dan eens het volgende:

Houdt de source en ok tegelijkertijd ca. 5 sec. ingedrukt totdat de rode led brandt.

Typ code 566 in (gebaseerd op de werking met mijn Philips), ledje knippert 2 x en druk op OK.

Werkt het ben je klaar. Anders hier nog paar codes met zelfde procedure:

005, 208, 270, 326, 440, 772.

Bron: pdf .

 


Die had ik allemaal geprobeerd, maar dat lukt niet.

 

die sneltoets gaat helemaal goed…ik kan het geluid harder en zachter zetten, ik kan mute aan en uitzetten…echter na “ok” werkt het niet meer. Het lijkt alsof de code niet wordt opgeslagen.

die codes die jij geeft had ik ook allemaal al geprobeerd.

Ik heb hem nu met de code 005 er in staan…kan de tv aan en uitzetten, en de source van de tv werkt ook.

alleen kan ik het geluid niet harder en zachter zetten.

 


Dan heb ik er nog 1 achter de hand: eerst de afstandsbediening een factoryreset geven. Mogelijk moet ie daarna ook weer gekoppeld worden met de 5202, maar dat staat ook in de uitleg


Bedankt Peter, helemaal top….dat was hem.

reset gedaan…opnieuw gekoppeld…daarna de snelkoppeling met de philips tv er weer ingezet…

en nou doet hij het.

 

mooi dank….nu hoeven er niet steeds 2 afstandsbedieningen op de tafel te liggen…


kor


ik heb een kpn afstandbediening maar een philips tv 

maar ik kan het niet koppelen


Hoi @Fadumo 1980 

Met de afstandsbediening vanaf 2019, zonder ▪️stop knop, zou code 326 het moeten doen.