Skip to main content

Ik probeer al 5 dagen via de link afstandsbediening bestellen een nieuwe afstandsbediening te bestellen, maar blijf foutcode krijgen met verzoek “het later nogeens te proberen". Dat doe ik dus nu al 5 dagen. Graag info wat ik nu nog meer moet doen. Wij hebben 3 tv kastjes (arris) waarvan inmiddels 2 afstandsbedieningen het (grotendeels) niet meer doen. Kunt u deze vervangen? Ik stuur de defecte afstandsbedieningen zonodig graag terug. Mijn abonnement is in mijnKPN gewoon gekoppeld. Graag instructie wat te doen.

@Kpn Wij hebben al een tijd drie Arris tv kastjes in huis met daarbij drie witte afstandsbedieningen. Helaas zijn bij twee afstandsbedieningen  steeds meer functie (knoppen) uitgevallen. Heb alles geprobeerd (nieuwe batterijen/voorstellen uit forums) maar deze twee zijn echt niet bruikbaar meer. Kan ik deze retourneren en inruilen voor twee nieuwe/wel volledig functionerende afstandsbedieningen a.u.b. ? 

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Hallo @ppmvenlo 

Hieronder staat ondermeer wat je aan die foutcode kunt doen. De volledige instructie:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Dank je voor de reactie. Helaas blijft het probleem zich voordoen, zie print hieronder. Ik ben ingelogd met mijn kpnID. Ik gebruik Chrome als browser. In mijn kpn staan al mijn producten..

 

Wat kan ik nog meer doen?


Dan kun je het beste bellen met 0800-0402. 
 

Dan helpen ze daar jou verder. 


Ben sinds vrijdag doende om nieuwe 2 (van de 3, wij hebben 3 tv kastjes die wij hebben) afstandsbedieningen te bestellen. Telkens krijg ik de melding dat “er iets fout is gegaan en ik het later nog eens moet proberen". Uiteindelijk gisteren op het forum gevraagd om hulp. Alle stappen doorlopen, maar niets werkt. @Noordzee heeft mij uiteindelijk contact op te nemen met 0800 0402. Dáár heen gebeld krijg ik een menu. Vervolgens krijg ik een link doorgestuurd per sms waarmee ik “eenvoudig weer een nieuwe afstandsbediening kan bestellen en binnen 2 dagen krijg ik dan een nieuwe in de brievenbus". Hierna wordt verbinding verbroken. Hoopvol de link aangeklikt die uiteindelijk weer eindigt (ja je raadt het al), in de melding “er is een fout opgetreden, probeert u het later nog eens)…

Beste KPN. Kunt u aub 2 nieuwe afstandsbedieningen sturen? Ik ben inmiddels uren kwijt om een doodsimpele kwestie op te lossen. U hebt mijn gegevens, weet wie ik ben, omdat ik ingelogd heb. Zoniet kunt u mij een mail sturen naar (...) en doe ik u de gegevens toekomen.

 

Graag per omgaande uw medewerking. Niet bellen! Want toen ik vorige week belde om door te geven dat wij een slecht signaal krijgen met draadloos vond diegene het belangrijker om mij iets te kunnen verkopen. En dit terwijl ons probleem niet daarmee verdween. Uiteindelijk is daarvoor een ticket aangemaakt waarna 2 dagen later een uiterst correcte persoon mij belde en mij heeft uitgelegd wat in ons geval het probleem was. Dus dié kwestie is uiteindelijk wél netjes opgelost.

 

Nu de 2 afstandsbedieningen voor de Arris tv kastjes. niet bellen, gewoon opsturen aub!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 


@ppmvenlo 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 


Dit heb ik zojuist gedaan.


Prima, dan kan een moderator jou verder helpen. 


Hey @ppmvenlo, wat zuur dat het al dagen niet lukt om twee nieuwe afstandsbedieningen te bestellen. Balen! Gelukkig heeft Noordzee je al even op weg geholpen, dat is fijn. Met je gegevens in je forumprofiel ben ik meteen aan de slag gegaan. Ik heb handmatig een order voor een nieuwe ab voor je ingelegd, dit kan maar 1 per keer. Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen de nieuwe ab door de brievenbus. Als je die binnen hebt kun je hier een seintje geven, dan ga ik je de tweede toesturen :)  


Top! Dankjewel Nadia en Noordzee. Ik zal na ontvangst de 2e opvragen.


@Nadia De eerste afstandsbediening heb ik zojuist ontvangen. Kunnen jullie nu dan ook de tweede opsturen aub? Alvast bedankt!


Yes, wat fijn dat de eerste er al is, @ppmvenlo . De tweede is zojuist ook verstuurd! 🙂 Graag gedaan. Alvast een fijn weekend :sun_with_face:


Reageer