Skip to main content

Mijn gewaarborgd zorgverlener heeft een abonnement voor mij afgesloten voor internet. tv kreeg ik er gratis bij. In februari 2023 is dat geregeld, maar ik kan nog steeds geen tv kijken. Ik ben 65 plus en heb een hersenbeschadiging. Ik krijg de tv niet op jullie internetkastje aangesloten.

Jullie zien kans om mij in een menu te laten verdwalen. Elke keer weer. Medewerkers krijg ik niet aan de lijn. Waarom geeft die digitale computerassistent de zaken niet door?

Gratis TV. Veel beloven en weinig geven doet de gekken in vreugde leven. Ik heb door een verkeersongeval een hersenbeschadiging. Ik kan maar twee werkinstructies tegelijk uitvoeren of in beperkte mate de gevolgen van mijn handelen overzien.

Een gratis TV abonnement weggeven. Een abonnement waarmee je geen TV kunt kijken.

Ik kom er niet achter waarom het niet lukt. Glasvezel, de helft van de tijd is er geen verbinding. Als ik niet achter mijn computertoetsenbord zit, is dat niet erg. 

Jullie beloven een monteur en als je probeert een monteur te krijgen, dan lukt het niet.

Mensen met een geestelijke beperking een beetje pesten, omdat jullie het waarschijnlijk te druk hebben, want anders zouden jullie mij het bos in sturen.

Dus vanaf februari tem november kijk ik dus geen tv. Ik heb dus een niet-kijken abonnement.

Ik ga iedereen een berichtje doen, want ik snap van die digitale wereld niets meer. Dan kan ik elke overheidsorganisatie verzoeken om alles per brief te doen.

Dank voor niet geleverde service 10 maanden. Het ziet er naar uit dat het niet-service abonnement 12 maanden duurt.

 

Het is diep triest dat jullie het VN-verdrag CRPD niet naleven. Jullie zouden beperkingen van natuurlijke personen moeten opheffen volgens dit verdrag. Ik weet niet waarom jullie zelfs niet proberen op de maatschappelijke gevolgen te beperken.

 

Je betaalt toch ook geen schoolgeld als je kind niet naar school gaat.

 

Of ligt het aan het feit dat ik van jullie het kastje voor de tv moest activeren, omdat die het na een bepaalde datum niet meer zou doen. Het werkte voor die tijd al niet, dus het kastje heeft geen schuld.

 

Wanneer is de menselijke medewerker van de digitale onderneming van KPN beschikbaar?

 

Met vriendelijke groet,

 

Paul

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

“jullie” 

@veluwebrouwerij op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Het beste kan je, gratis, 0800-0402 bellen.


@veluwebrouwerij 

Aanvulling, ik ben bijna 70, maar dat heeft er toch niets mee te maken? 

Hersenbeschadiging is nooit leuk.

Laat ons, klanten KPN, weten of we je ergens mee kunnen helpen. 

Of bel gratis 0800-0402


Ik krijg de tv niet op jullie internetkastje aangesloten.

Dus vanaf februari tem november kijk ik dus geen tv.

Wat heeft KPN inmiddels gedaan, en wat heb je met hun hulp inmiddels geprobeerd?

En vooral: wat werkt er niet, met welke decoder en welke televisie?


Welkom op het forum @veluwebrouwerij

Het is al een lange tijd dat je geen tv kan kijken. Ik begrijp dat dit wel in je abonnement zit, maar dat het aansluiten/activeren niet lukt. Is er mogelijk iemand in je omgeving die je hierbij kan helpen?

We kunnen hier samen kijken of het lukt om alles werkend te krijgen. Wil je dit? Vul dan vooral je profiel in met je gegevens en plaats daarna weer een berichtje in dit topic. Dan kan ik je abonnement erbij pakken.

Kan je vertellen hoever je bent met de installatie? Is de tv-ontvanger wel al aangesloten op de Experia Box en de televisie? Of moet dit nog gebeuren?