Skip to main content

wat een slechte service

gisteravond gebeld met kpn werd in de wacht gezet en gewoon verbroken niemand die terug belde

vandaag 4 x gebeld en bleek dat geen enkele medewerker iets had genoteerd. 3 medewerkers zeiden we sturen een nieuw kastje op en de laatste verdomd dit terwijl ik al jaren klant ben ook een monteur was voor mijn eigen rekening. Het is schandalig dat kpn dit klantenservice noemt want de service is nergens te vinden

ik zit nu zonder gewone tv alleen iTV die als maar vast loopt en kom niet verder

 

ik ben heel boos en zou graag de medewerkers een cursus willen geven , de cursus communicatie en alle gesprek informatie noteren dus ook alle afspraken die zijn gemaakt met de klant, 

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

Is de HDMI kabel tussen de KPN tv ontvanger en tv goed?

 

P.S.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


goedemiddag 

ik had eerst gewoon kpn tv tot zondag toen was het ineens weg


goedemiddag 

ik had eerst gewoon kpn tv tot zondag toen was het ineens weg

 

Waarom vetgedrukt?

Ik ben, zoals ik al vermelde, net zoals jij klant bij KPN.😉

 

Wil je s.v.p. de vragen van mij beantwoorden, dan kan ik (of een andere KPN klant) je proberen te helpen.


Hoi @amsterdam-brigitte. Wat een vervelend dat je niet verder geholpen bent door onze klantenservice en dat jouw tv-ontvanger op dit moment niet werkt. We helpen je hier graag verder

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

Is de HDMI kabel tussen de KPN tv ontvanger en tv goed?

Zou je deze vragen alsnog willen beantwoorden? Daarnaast wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel. We horen graag van je!

Â