Skip to main content

ik kijk al lange tijd kpn tv op mijn chromebook, maar sinds kort starten sommige programma’s niet meer.

ik kan de site van kpn gewoon openen, live tv kijken lukt op ned.1,2,3 maar de andere zenders starten wel op maar spelen niets af.

ook opgenomen programmas zijn niet te bekijken.

ik krijg geen fout melding

chromebook heeft de  laatste updates gehad, verder heb ik niet aangepast de laatste tijd.

waar kan dit aan liggen? 

Hi @flu69! Lastig om hier een eenduidig antwoord op  te geven. Je bent in ieder geval niet de eerste die hier last van heeft. Meestal op te lossen door een aanpassing in de instellingen of update van de browser bijvoorbeeld. Je Chromebook is voorzien van de laatste update(s), dat is top. Betekent dit dat de browser ook up-to-date is? 

In andere topics lees ik dat het verwijderen van de cookies/browser geschiedenis kan helpen. Check ook de beeldkwaliteit eens. Spelen de programma's wel af of krijg je wel beeld als je de kwaliteit iets lager instelt? 


Hallo Lisa,

ik heb mijn chromebook een powerwash gegeven (schone installatie, cookies verwijderd) alle software is up to date en Beeld qualiteit uitgetest.  maar ook hierna het zelfde probleem. het vreemde vind ik dat ik wel ned 123 kan bekijken en de rest niet. ook opnames doen het niet meer. tijden het opstarten van de kpn site krijg ik wel een melding “pagina niet gevonden” deze kan ik wel afsluiten,  en verder geen foutmeldingen meer. Mocht er een reden bekend worden wordt ik hier graag van op de hoogte gehouden, voorlopig kijk ik we op een reserve laptop.

 


Hallo, is dit nog opgelost? Ik heb een zelfde probleem en ben heel benieuwd.