Skip to main content
Hallo,



Bij de IOS app kan ik alleen de NPO zenders kijken. De android app laat wel alle NL zenders door. IK zit op mijn eigen thuisnetwerk, er is geen verschil in verbinding. Als ik via 4g probeer heb ik hetzelfde probleem... Kan iemand mij helpen?




  • Nieuwe app installatie -> gedaan
  • Telefoon herstart -> gedaan
  • Andere Wifi netwerken -> geprobeerd en geen effect.



Admin: eigen topic aangemaakt

Goedemiddag 3dwin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat je nu alleen NPO 1, 2 en 3 ziet via de app. Ik zie dat je ook al contact hebt gehad via een ander KPN kanaal. Diegene heeft een ticket voor je aangemaakt, dus we wordt op het moment naar gekeken. Mocht hier niks uitkomen of je hebt nog andere vragen, dan hoor ik het graag!
@3dwin, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je probleem met de iTV app opgelost is. Zo niet, dan weet je me te vinden 😉
Uhm, nee. Zoals je zelf al aangeeft is er een ticket aangemaakt, en daar heb ik nog steeds niets van gehoord. Hoe kan bij geen bericht alles opgelost zijn? Zou een ticket niet afgesloten moeten worden met een bericht? 🙂
@3dwin, het kon zijn dat je het vergeten was 😉 Ik heb even bij het ticket gekeken, en zie dat er al wel een oplossing geboden is (maar waarschijnlijk nog niet gecommuniceerd). Het probleem is als volgt, jouw toestel draait nu al op iOS 12.2. Voor iOS12.2 hebben we een nieuwe update klaar staan die over ongeveer 2 weken live gaat.. Aangezien jij nu al die versie draait is het nog even wachten tot de update komt!

Reageer