Skip to main content

Ik kan geen pakketten kiezen.

Geeft op tv foutmelding dat de gegevens in behandeling zijn en dat het 10 minuten kan duren. 

Dat is nu al meerdere weken.

In de app zegt ie:

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

In de winkelwagen staan 3 dingen die hij wil verwijderen zoals opname paket en espn, die wil ik niet kwijt maar ik kan de winkelwagen niet wissen.

Pls help mij, dit is de  2e keer al. Vorig jaar kon ik pas espn kiezen na 7 telefoongesprekken, en aantal mailtjes.

 

Gr johan

 

@JustMEkappa Hoi Johan, lastig dat je er niet uit komt met de zenderpakketten. Ik lees dat het via het menu van de tv-ontvanger niet lukt, maar ook niet via de MijnKPN app. 

Het lijkt erop dat er nog een (pakket)wijziging open staat. Zeker gezien de melding die je in de app ziet. Onze systemen kunnen 1 wijziging tegelijk verwerken. Heb je eventjes terug je pakket toevallig aangepast of een wijziging aangevraagd? Controleer voor de zekerheid ook je mail, je krijgt altijd een e-mail van een wijziging. 

Wat betreft de winkelwagen die je niet leeg kan halen, zie je dat op de tv-ontvanger of ook in de app staan? Als dit op de tv-ontvanger is, probeer eens een frisse start.


Is al weer opgelost, na één telefoontje, en dag wachten omdat er een ticket aangemaakt moest worden. 

Bedankt voor de snelle service

 


@JustMEkappa Ah fijn! Goed om te horen en dankje voor de terugkoppeling :)