Skip to main content

Goedendag, ik zit met een probleem, ik heb een abonnement van kpn voor zowel tv en internet als een mobiele telefoon. 
nu heb ik een abonnement op you tube waar ik veel gebruik van maak, alleen op mijn Samsung smartphone kan ik wel al mijn muziek binnenshuis maar zodra ik buiten kom valt het bereik weg en zie ik alleen een draaiend wieltje waarna er een berichtje komt dat er geen verbinding is...wat heb ik verkeerd ingesteld op mijn telefoon en hoe kan ik dit oplossen zodat ik buitenshuis ook gebruik kan maken van you tube? 
dank u 

vr groet

rita Boer

Hoi @Rita boer, welkom op het forum. Als je via de YouTube app muziek luistert kan ik me voorstellen dat je dat ook buitenshuis wilt kunnen doen. Zit er bij jouw mobiele abonnement ook data (MB's)? Om buitenshuis te verbinden met het internet is dat nodig. Als dat het geval is, en het werkt alsnog niet, zou het kunnen zijn de YouTube app alleen gebruik maakt van WiFi, dat zou je in de instellingen van het toestel kunnen nakijken. Lukt het daarmee om YouTube buitenshuis te kijken?


Hoi @Rita boer, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om buitenshuis YouTube te kunnen kijken?


Sorry voor de late reactie maar ik had idd de data niet aangezet. Hij doet het nu. 

Dank je wel voor de hulp.👍🙋🏻‍♀️


Geen probleem @Rita boer, ik ben blij dat het nu werkt! Graag gedaan en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.