Skip to main content

Hallo Kpn,

Kan code 691 toegevoegd worden bij de lijst van code´s voor philips van de t4h afstandsbediening?

Want deze werkt goed op oudere philips tv´s.Dat schilt andere mensen weer wat werk!(tenminste als veel mensen nog een oudere philips hebben:)

Hi Martijn,

Goede toevoeging dit! Ik ga dit als eerste doorgeven aan onze technische mensen om het te laten testen. Als zij het ermee eens zijn zal ik de jongens van de website aanspreken om dit aan te laten passen. 

Weet je ook gelijk even hoe het proces loopt hier. :wink:

Zou je nog even willen laten weten op welke Philips tv je dit precies hebt gedaan? Dan kan ik dat ook meesturen. 


Hoi @Alex_P !,

Op een philips 21pt6820 en een philips 21pt4416/01.Maar volgens mij werkt hij op alle philips beeldbuis tv's.


Hi Martijn,

Goede toevoeging dit! Ik ga dit als eerste doorgeven aan onze technische mensen om het te laten testen. Als zij het ermee eens zijn zal ik de jongens van de website aanspreken om dit aan te laten passen. 

Weet je ook gelijk even hoe het proces loopt hier. :wink:

Zou je nog even willen laten weten op welke Philips tv je dit precies hebt gedaan? Dan kan ik dat ook meesturen. 

Is het gelukt @Alex_P ?


Nog niet zie ik. Het kan nog even duren. Dit soort verzoeken komen op een lijstje en krijgen een bepaalde prio afhankelijk van de urgentie. Ik vermoed dat dit iets lager op het lijstje staat, maar ik verwacht dat het uiteindelijk zal worden aangepast op de website. 

Nog even afwachten dus. 


Nog niet zie ik. Het kan nog even duren. Dit soort verzoeken komen op een lijstje en krijgen een bepaalde prio afhankelijk van de urgentie. Ik vermoed dat dit iets lager op het lijstje staat, maar ik verwacht dat het uiteindelijk zal worden aangepast op de website. 

Nog even afwachten dus. 

ja!Hij staat er bij!bedankt @Alex_P !

 


Nog niet zie ik. Het kan nog even duren. Dit soort verzoeken komen op een lijstje en krijgen een bepaalde prio afhankelijk van de urgentie. Ik vermoed dat dit iets lager op het lijstje staat, maar ik verwacht dat het uiteindelijk zal worden aangepast op de website. 

Nog even afwachten dus. 

ja!Hij staat er bij!bedankt @Alex_P !

 

Top, fijn om te lezen! Ging toch sneller dan verwacht. :relaxed: